متهم شدن زن جوان به قتل همسر

زنی جوان در پی مرگ شوهرش در حالی به اتهام قتل او بازداشت شده که ادعا می‌کرد او قاتل نیست و چاقو به صورت اتفاقی به بدن همسرش فرو رفته است.

متهم شدن زن جوان به قتل همسر

روز پنجشنبه هفته گذشته از بیمارستانی در تهران خبر دادند که مردی بر اثر جراحت چاقو جانش را از دست داده و همسر او که از ناحیه پا زخمی شده، بستری است.

مأموران به دستور بازپرس جنایی تحقیقات را آغاز کردند و فهمیدند هر دو نفر با چاقو زخمی شده‌اند.

زن ۳۵‌ساله روز شنبه بعد از بهبودی نسبی در حالی تحت بازجویی قرار گرفت که والدین همسرش از او به اتهام قتل عمد شکایت کرده‌اند. ا

ین زن با رد اتهامش گفت: من و شوهرم هفت سال قبل با هم ازدواج کردیم و فرزندی ۲.۵ ساله داریم.

اختلافات ما از حدود دو سال پیش شروع شد. همسرم دچار توهم شده بود و می‌گفت: افرادی او را تعقیب می‌کنند و قصد دارند مدارکش را سرقت کنند.

من چند بار خواستم طلاق بگیرم، اما به خاطر بچه‌ام در این زندگی ماندم. اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش قهر کردم و به خانه پدرم رفتم اما همسرم دنبالم آمد و من را بازگرداند.

متهم ادامه داد: شوهرم صبح روزحادثه وقتی از خواب بیدار شد، به من گفت: کلید کمد وسایلش را به صاحبکارش داده‌ و آن مرد وسایل او را برداشته است. در‌حالی‌که چنین چیزی صحت نداشت. شوهرم گفت: صاحبکارش قصد جان او را دارد.

این‌گونه بود که جر‌و‌بحث ما شروع شد. من به آشپزخانه رفتم و همسرم دنبالم آمد.

او چاقویی برداشت و یک ضربه به پای من زد. در همین هنگام او را هل دادم و از خانه بیرون دویدم. سپس از همسایه‌ها کمک خواستم و وقتی همراه آن‌ها به خانه برگشتیم، دیدیم شوهرم خون‌آلود است. احتمالا وقتی او را هل دادم، چاقو به بدنش فرو رفته است.

بنا بر این گزارش زن جوان در‌حال‌حاضر در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد. از سویی بازپرس مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، از پزشکی قانونی خواسته است با انجام آزمایش‌های تخصصی مشخص کند مقتول هدف ضربه چاقو قرار گرفته یا اینکه اظهارات همسر او صحت دارد.

منبع: شرق

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها