اعلام ساعت کاری موزه‌های آذربایجان شرقی تا پایان شهریورماه سال جاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اعلام تغییر زمان فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی - تاریخی استان، ساعات کاری موزه های استان را تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

اعلام ساعت کاری موزه‌های آذربایجان شرقی تا پایان شهریورماه سال جاری

احمد حمزه زاده اظهار کرد: به دنبال شیوع کرونا ویروس و تعطیلی موزه های استان، اماکن تاریخی و موزه‌ها تحت پوشش این اداره کل پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله به کرونا با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، از روز شنبه 10 خرداد بازگشایی و در حال ارائه خدمات هستند.

وی تشریح کرد: بازدید از موزه های آذربایجان، قاجار، مشروطه، مسجد کبود تبریز و کلیسای سنت استپانوس جلفا همه روزه از ساعت 9 صبح الی 19 عصر، برای علاقه مندان امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: سایر موزه‌ها و اماکن فرهنگی - تاریخی تحت پوشش اداره کل در استان نیز از ساعت 9 صبح لغایت 14 بعد از ظهر آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خاتمه با بیان اینکه سلامت گردشگران و هم استانی‌ها در اولویت قرار دارد، یادآور شد: امیدواریم تا شهروندان وگردشگران عزیز نیز در هنگام بازید از موزه‌ها و اماکن تاریخی، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، ما را در این مسیر همراهی کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها