فال روزانه سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۳ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همزمان با تولد امسالتان عشق به سراغتان خواهد آمد و رابطه‌ای را شروع خواهید کرد که به احتمال زیاد پس از مدتی به ازدواج ختم خواهد شد. شما اکنون در موقعیتی ویژه قرار دارید که باید در آن زمینه مناسب برای پیشرفت در زمینه اقتصادی را برای خودتان فراهم کنید تا با برنامه ریزی خودتان را به ثبات برسانید. طی تیر و مرداد ماه ممکن است فرصت شغلی و تجاری فوق العاده‌ای برایتان فراهم شود که برای آن که از آن استفاده کنید باید زمان و انرژی زیادی صرف کنید، شاید این موضوع تا مدتی زندگی عاطفیتان را تحت تأثیر بگذارد و آن را در درجه دوم اهمیت قرار دهد، ولی همه چیز به خودتان بستگی دارد، با کمی تلاش خواهید توانست تعادل لازم را بین هر دوی آن‌ها ایجاد کنید. در پاییز هزینه‌های زیادی در انتظارتان خواهند بود که خیلی از آن‌ها بخاطر چیز‌های خوبی هستند که با رضایت تمام پولتان را برای آن‌ها خرج خواهید کرد، ولی از الان باید برای آنموقع پس انداز کنید.

فروردین

شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیت‌تان خیلی زود برطرف خواهد شد. هوش زیاد شما و مهارت فوق العاده ای که در توجیه کردن خودتان و کارهایتان دارید امروز می تواند به ضرر شما تمام شود. باور داشته باشید یا نداشته باشید فرار از واقعیت خیلی سخت تر از مواجه شدن با آن است. به کسی که دوست دارید تنها بخاطر این که او را موقتا خوشحال کنید وعده های دروغین ندهید، دیر یا زود او به واقعیت پی خواهد برد و این می تواند به رابطه شما آسیب جدی وارد کند.

اردیبهشت

امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجدداً یک جا جمع کنید. اگر در رابطه عاطفی‌تان همه چیز طبق رویاهایتان و آنچه از یک رابطه عاطفی ایده آل در سر دارید پیش نروند ممکن است ناراحت یا حتی عصبانی شوید، ولی اگر کمی فکر کنید متوجه رفتار اشتباه خود خواهید شد.

خرداد

امروز علاقه زیادی به حرف زدن در مورد نیازهای شخصی‌تان ندارید و فکر می کنید شاید بهتر باشد به جای این که آنچه در دلتان می گذرد را با طرف مقابلتان در میان بگذارید با رفتارتان و استفاده از زبان بدن به خواسته خود برسید. ولی اگر از ابتدا صادقانه و با صراحت حرفتان را نزنید به مشکل بر خواهید خورد و ممکن است طرف مقابلتان را از خود دلخور کنید. حتی اگر آن چه به زبان می آورید چیزی نباشد که دیگران انتظار شنیدنش را دارند بهتر است روابط خود را محکم و بر اساس واقعیت ها پیش ببرید. در رابطه عاطفی خود خاطرات مربوط به گذشته را در نظر بگیرید و قبل از یک شروع جدید ببینید آیا واقعاً رابطه قبلی برای شما به پایان رسیده است؟

تیر

شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید. متأهل ها باید به طور جدی درباره اهدافی که برای آینده خود دارند با همسرشان صحبت کنند و ببینند که تا چه حد اهداف مشترکی دارند.

مرداد

امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد. شما خیلی راحت حاضرید از حق و حقوق خودتان به خاطر دیگران بگذرید و یا هر فداکاری دیگری برای عزیزانتان بکنید. امروز هم این احساس شما می تواند باعث شود خودتان را درگیر یک رابطه عاطفی کنید که هیچ ارتباطی با شما ندارد، بهتر است خودتان را کنار بکشید و بگذارید دیگران مشکل خودشان را حل کنند.

شهریور

بالاخره خواهید فهمید که دنیا حول خواسته های شما نمی چرخد، شاید این مسئله کمی به روحیه شما ضربه بزند، اما به شما کمک خواهد کرد تا بالغ شوید. یاد می گیرید که اشتباهاتتان را بپذیرید و در صورت نیاز با رضایت قلبی در مورد قضاوت هایتان تجدید نظر کنید. به عبارت دیگر اولین سال از تحصیلات خود در دانشگاه خردمندی را به پایان خواهید رساند. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک شب رمانتیک آماده کنید. اگر هم مجرد هستید ابتدا اهداف دیگرتان را مشخص کنید و در راه به دست آوردن آنها تلاش کنید، این کار حتی اگر کمی وقت گیر باشد به شما در مسیر ساختن آینده کمک کرده و یافتن نیمه گمشده تان را راحت تر خواهد کرد.

مهر

در حال حاضر بین دو چیز که خیلی برایتان مهم هستند گیر افتاده اید: میل به خوشحال کردن خودتان و خوشحال کردن دیگران؛ اما با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد گزینه دوم را انتخاب خواهید کرد. این که به جواب رسیدن در مورد این مسئله برایتان سخت باشد کاملا قابل درک است. اما پاسخ آن را در تمایل شدیدی که امروز به تحسین شدن از جانب دیگران دارید بیابید. امروز در رابطه عاطفیتان اوضاع قابل پیش بینی نیست و حتی نمی توانید رفتار یک دقیقه بعد طرف مقابلتان را حدس بزنید. چاره ای نیست، کمی احتیاط کنید تا امروز بگذرد و اوضاع به حالت عادی باز گردد. با بحث کردن تنها مایه ناراحتی و عصبانی شدن خودتان و عشقتان را فراهم خواهید کرد.

آبان

اگر نگه داشتن جلوی خودتان وقتی پای سلامتی به میان می آید به ویژه وقتی کیک و شکلات و غذاهای خوشمزه در کار باشند کار خیلی سختی است،امروز روز بسیار خوبی برای شروع کردن رژیم می تواند باشد و خیلی راحت می توانید خودتان را کنترل کنید. پس دست از بهانه آوردن بردارید و همین امروز ورزش و رژیم را شروع کنید. شما با این کار حتی می توانید تبدیل به الگوی خوبی برای دوستان و نزدیکان شوید. امروز همه چیز به طرز عجیبی باب میلتان پیش خواهد رفت و اگر هوش و ذکاوت خود را به کار ببرید از این موقعیت استفاده های بسیاری می توانید بکنید. حتی عشق لجباز و بداخلاقتان هم به راحتی از شما اطاعت خواهد کرد.

آذر

قدرت تمرکز و نظم یکی از دوستانتان شما را به حیرت وا داشته است؟ چرا سعی نمی کنید خودتان را هم در این زمینه پرورش دهید و از او درس بگیرید. همین که متوجه این توانایی ها در دیگران می شوید یعنی در حال پیشرفت هستید، اصلا خجالت نکشید. امشب می تواند برای شما شبی لذت بخش همراه با عشقتان باشد و یا شبی همراه با دعوا و کشمکش، انتخاب با خود شماست. اگر دنبال بحث و دردسر نمی گردید همراه با عشقتان بیرون بروید، حتی کمی ولخرجی کرده و به یک رستوران گران قیمت بروید. این کار به تقویت رابطه شما کمک خواهد کرد. یادتان باشد هر چقدر درگیر باشید هم وقت گذاشتن برای رابطه تان را حتما در برنامه تان قرار دهید.

دی

رویاهایتان امروز همچون بالونی هستند که شما را به آسمان ها و دنیای رنگارنگ خیال برده و از واقعیت دور می کند. ولی هر چقدر هم که دلتان بخواهد خودتان را در عالم خیال غرق کنید اهداف جاه طلبانه ای که دارید وادارتان خواهند کرد که به واقعیت بازگردید و طبق برنامه کارهایتان پیش بروید. سعی کنید احساساتتان را کنترل کنید و اگر قرار است با کسی بحث داشته باشید عصبی نشوید. امروز روز اعتماد به نفس درباره عشق و رابطه است. آیا مدت ها است که دلتان می خواهد رابطه عاطفیتان را به مرحله بعدی برسانید؟ آیا دلتان می خواهد عشقتان این تعهد و جدی شدن رابطه رابپذیرد؟ از انرژی امروز استفاده کنید و با قدم برداشتن در راه درست، آینده رابطه خود را بسازید.

بهمن

امروز شیرین ترین رویاهای ممکن در رابطه با عشق ذهن شما را از خود سرشار کرده اند و مغزتان تبدیل به یک ماشین تولید رویا شده است که دکمه خاموش آن کار نمی کند. با وجود این که این حالت می تواند برایتان خوشایند باشد اگر بخواهید زیاده روی کنید برایتان دردسرساز خواهد شد. بهتر است فعلا این رویاهایتان را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها با کسی حرف نزنید. سکوت کردن و حرف زدن به موقع می تواند درهای تازه ای به روی زندگیتان باز کند. اگر عاشق شده اید و کسی که از شما بزرگتر یا عاقلتر است توجهتان را جلب کرده است در مکالمات خود با او دقت داشته باشید تا بچه و خام به نظر نرسید.

اسفند

آرامشی که امروز احساس می کنید به شما کمک می کند که با دقت بیشتری به ندای درونتان گوش کنید. خودتان خیلی خوب می دانید نادیده گرفتن این نداها و احساسات درونی که گاهی حس می کنید منجر به پرداختن بهایی سنگین خواهد شد. اگر امروز تنها شدید زمانی را صرف بررسی و ارزیابی وقایع چند روز گذشته بکنید. با این کار خواهید توانست نسبت به آنچه اذیتتان می کند آگاهی بیابید. وقتی احساسات شدید شما روی نگرشتان نسبت به واقعیت تأثیر بگذارند ممکن است چیزهای مهمی را نادیده گرفته و نتوانید بین احساسات زودگذر و عشق واقعی مرزی قائل شوید. درست است که می توانید خودتان را به راحتی از چنین وضعیت هایی نجات دهید ولی احتیاط کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها