بخش اول گفت‌وگو با عبدالله روا:

راننده ایرانی در شهر مونیخ، زودتر از بقیه تصادف می‌کند! / در "دوربرگردون" قرار نیست یقه دولت را بگیریم

مجری تلویزیون درخصوص کار در ایام کرونا گفت: با توجه به تعهداتمان به تلویزیون، مجبور بودیم در دوران پیک کرونا نیز کار و پروژه انجام دهیم.

راننده ایرانی در شهر مونیخ، زودتر از بقیه تصادف می‌کند! / در "دوربرگردون" قرار نیست یقه دولت را بگیریم

عبدالله روا در گفت‌وگو با برنامه خبر فوری به اجباری‌بودن کار برای عده‌ای از افراد جامعه اشاره و اظهار کرد: در ایامی که گفته می‌شد در خانه بمانید، همواره به این موضوع فکر می‌کردم که برخی از مردم مجبورند جهت تامین معاش کار کنند.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال هرچه متمول‌تر باشیم، به فکر دغدغه‌های دیگر خواهیم افتاد.

این مجری تلویزیون درخصوص ویژگی اخلاقی‌اش عنوان کرد: بنده در دوره‌ای هستم و برنامه‌هایی را اجرا می‌کنم که اکثرا پرانرژی هستم اما انتخاب خودم تنهایی و آرامش است.

وی مطرح کرد: در حال حاضر اجرای برنامه دوربرگردون را برعهده دارم که دو روز در هفته از شبکه سه سیما پخش می‌شود و نگاه طنز به مقوله ترافیک دارم. از طرفی جاده‌های پرخطر و حادثه‌خیز ایران را پیدا می‌کنیم و در هر قسمت از برنامه معرفی می‌کنیم تا اصلاح شود.

روا تاکید کرد: باورتان نمی‌شود با چه اقدامات کوچک و راحتی، می‌توان این مسیرها و جاده‌ها را اصلاح کرد درصورتی که نهادهای مربوطه با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: در زمینه راه و شهرسازی به این دلیل سیستم ناکارآمد بوده است که اولویت‌بندی‌ها درست چیده نشده است.

این برنامه‌ساز تلویزیون اظهار داشت: تلویزیون، فرم تکراری تصادف و خطرات جاده را زیاد پخش کرده است اما سلیقه مخاطب به من نشان داد که سراغ مدل دیگری درباره موضوع تصادف و رانندگی باید برویم. همچنین قرار نیست یقه پلیس و دولت را بگیریم.

وی در پایان مطرح کرد: باید این موضوع را فراموش نکنیم که میزان تلفات جاده در ایران سه ضلع خودرو، جاده و رانندگی بد است که سهم رانندگی بیش از بقیه است و قطعا یک راننده ایرانی در شهر مونیخ، زودتر از بقیه تصادف می‌کند!

72

حجم ویدیو: 32.03M | مدت زمان ویدیو: 00:13:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها