صدور مجوزهای مشاغل خانگی صرفا به صورت الکترونیکی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از صدور مجوز‌های فعالیت در حوزه مشاغل خانگی به صورت صرفا الکترونیکی خبر داد.

صدور مجوزهای مشاغل خانگی صرفا به صورت الکترونیکی

اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: با عنایت به تاکید مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ضرورت تسریع و تسهیل در امور و همچنین کاهش مراجعات حضوری بویژه در زمان شیوع کرونا؛ کلیه مجوز‌های مشاغل خانگی صرفا به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد و مجوز‌های فیزیکی فاقد اعتبار می‌باشد.

او از صدور ۲۹ هزار و ۵۰۲ مجوز از ابتدای شروع طرح در حوزه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۸ هزار و ۸۴۳ مجوز به صورت مستقل و ۶۵۹ مجوز در قالب پشتیبان مشاغل خانگی صادر شده است.

اشرفی همچنین تعداد مجوز‌های مشاغل خانگی صادر شده از ابتدای سال ۹۹ در استان را ۷۲ مجوز اعلام کرد که از این تعداد ۷۰ مجوز به صورت مستقل و ۲ مجوز به صورت پشتیبان حقیقی صادر شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی متقاضیان صدور مجوز مشاغل می‌توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی به آدرس mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام و درخواست صدور مجور اقدام نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها