ضرب و شتم زن جوان با سیخ داغ

پیرمرد رودباری همسر جوان خود را با سیخ داغ مورد ضرب و شتم قرار داد.

ضرب و شتم زن جوان با سیخ داغ

شنیده‌ها حاکیست پیرمرد ۸۰ساله اهل روستای چهارمحل بخش خورگام، همسر دوم و ۲۲ساله خود را به بهانه وجین نکردن مزرعه عدس با سیخ داغ مورد ضرب و شتم قرار داده است.

گفته شده زن جوان پس از مجروح شدن و در حالی که وضعیت جسمی مناسبی نداشت به همراه پسر ۵ساله اش توسط همسایه‌ها فراری و به اهالی منطقه پناه برد.

بر اساس این گزارش همسایه‌ها پس از مداوای اولیه با پلیس۱۱۰ و اورژانس اجتماعی تماس گرفته و این زن را به بیمارستان، ولی عصر (عج) رودبار منتقل می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی رودبار گفت: با همکاری فرمانده انتظامی بخش خورگام، این زن مجروح و بچه خردسالش پس از مرخصی از بیمارستان تحویل خانواده پدری اش شد.
فاطمه صادقی گفت: مراحل قانونی و قضایی پرونده از طریق خانواده این خانم در حال پیگری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    یعنی دختره 16 سالش بوده و پیرمرده 74 سال با هم ازدواج کردن و تبعا همخوابی و پسر الان 5 سالشه یعنی نوه و پدر بزرگ با هم خوابیدن

  • کاربر ناشناس
    0

    چشم دربرابرچشم خون باخون سیخ باسیخ همانطورمردپسفترت جلاد

  • رضا
    0

    ایران و ایرانی رو به کجا رسوندین که دختر 16ساله باید با 74 ساله ازدواج کنه. البته یادم رفته بود محمد پیامبر هم همچین کاری کرده پس ایرادی نداره. مردان جوان ناتوان در ازدواج. باید خون گریه کرد بر احوالات این روزهای ایرانی.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      حرف دهنت بفهم داری به پیامبرت توهین میکنی

    • ناشناس
      0

      پیامبر خصوصی ترین لحظات زندگی اش را برای تبلیغ اسلام و ایمان آوردن پدران آن دختران که رئسای قبایل یودند و به تبع انها ایمان قبایل فدا کرد و با دختران کسانی ازدواج نمود که به نقل کتب اهل سنت بعدها پدرانشان هنگام برگشتن پیامبر از جنگ تبوک به ایشان حمله کرده و قصد کشتنشان را داشتند. ولی نتنها آن دختر ها را طلاق نداده و با سیخ داغ به جانشان نیفتاد، حتی علیرغم افشای سر پیامبر، تعقیب پیامبر و سایر اذیت هایی که آن دخترها میکردند صبر پیشه کرده و به انان محبت کرد.در زمان اکثر ائمه یعنی در شرایطی که دین تبلیغ شده بود ما چنین ازدواج هایی نمیبینیم. حتی امام حسن عسکری علیه السلام فقط یک همسر و یک فرزند داشتند آنهم امام زمان تا برخی ها شبهه نکنند که کدام فرزن امام است. همه اینها روی حکمت بود. همانطور که بر پیامبر نماز شب واجب بود. پیامبر برای هدف والایش با چنین کسانی ازدواج کرد. آیا شما حاضرید با چنین کسانی ازدواج کنید؟ پیامبر برای تبلبغ دینش با چنین کسانی ازدواج کرد.در ضمن برای ما هم فرمود شما باید با افراد هم کفو ازدواج کنید. قطعا فرد ۸۰ سال هم کفو دختر ۱۶ ساله نیست. اگر چه هیچ دختری هم به گرد پای پیامبر نمیرسید که هم کف ایشان باشد.

  • و.س.
    0

    بیشتر از هر چیز دیگری نگران روزهایی که این خانم در پیش رو دارد هستم چرا که خانواده ای که دخترشان را که هنوز 20 سالش هم نشده بوده به ازدواج چنین مردی که سن پدربزرگش را داشته درآورده، آیا می آیند از همان دختر به همراه فرزندش نگهداری کنند؟!!

  • پیرمرد
    0

    عجب حرومزاده ای بوده اون پیر خرفت باید همون سیخ داغ داغ تو ماتحتش کرد

  • ناشناس
    0

    پیرمرد احمق تو بشینی با نوه هایت بازی کنی نه با سیخ همسرت که ،60سال از تو کوچکتر داغ نمای خجالت خوب چیزی عمو ما هم پیر مرد هستیم با ابروی بزرگان بازی نکن لعنت به تو شرم کنید واز عمل پست خود توبه نماید. برده گیر اوردی ما فکر می کردیم فقط تو امریکا برده داری است نه تو شمال ایران افسوس که از عمل زشت تو زجر کشیدم.تو باید بمیری نه تو این سن وسال شکنجه نماید.با شرف باشی خیلی زود خودت حلق اویز نماید.

  • افسون
    0

    این پیرمردتقصیری نداشته زوال عقل مبتلا شده درغیراینصورت حیوان هم چنین کاری نمیکنه.بایدازپااعدامش کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    جوابگواینزن بیچاره کودکش کیست

  • نیما
    0

    متاسفم که در این زمینه قوانینی تصویب نشده که وضعیت این جور موارد مشخص شود

  • ناشناس
    0

    واقعا متاسفم واقعا متاسفم که مردم به خاطر فقر باید بچه شونو بدند به یه پیرسگ اخه چرا چرا فقر چرا ایرانو فقر تو روقران نکنید مگه زن ودختر چه گناهی کرده خوب بدنیاشون نیارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها