رونمایی از 20 دیوارنگاره شهدای در شهرهای استان سمنان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان از انجام و رونمایی از 20 دیوارنگاره شهدای استان سمنان با کمک شهرداری‌های استان به بهانه هفته شهرداری و دهیاری خبر داد.

رونمایی از 20 دیوارنگاره شهدای در شهرهای استان سمنان

راضیه شهاب ، یکم تیرماه اظهار کرد: به مناسبت ۱۴ تیرماه "روز شهرداری و دهیاری" و به بهانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، با همکاری شهرداری‌ها و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، ۲۰ عنوان فیلم کوتاه در استان "ویژه دفاع مقدس" تولید می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های دیوارنگاری شهدای گرانقدر استان سمنان با کمک شهرداری‌های استان در ۲۰ نقطه شهری در روزهای آینده انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان: با اشاره به لزوم اطلاع رسانی در خصوص خدمات شهرداری ها گفت: با راه اندازی رادیو شهر در شهر سمنان، شهرداران گزارش‌هایی از عملکرد و ظرفیت‌های شهرهای استان ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: دیدار مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و شهرداران استان با نماینده ولی فقیه در استان، حضور شهرداران مراکز شهرستان‌های استان در سیما و رادیوی مرکز سمنان باهدف ارائه گزارش از فعالیت‌های شهرداری های استان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و... از دیگر برنامه‌های ویژه هفته شهرداری و دهیاری در استان خواهد بود.

شهاب از تلاش برای تسریع در ابلاغ ارتقاء درجه شهرهای استان و اعلام آن در هفته شهرداری و دهیاری‌ها خبر داد و گفت: معرفی و تجلیل ازخانواده یکی از شهدای خدمت که به دلیل شیوع کرونا ویروس در دامغان به شهادت رسید، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها