حق شناس در گفت‌وگو با خبرفوری:

پروانه ساخت ملک جماران به تقاضای نهاد ریاست جمهور صادر شده است+فیلم

عضو شورای شهر از روند بررسی تخلف نهاد ریاست جمهوری در منطقه جماران در جلسه شورای شهر تهران خبر داد و گفت: پروانه ساخت این ملک به تقاضای نهاد ریاست جمهوری صادر شده است.

پروانه ساخت ملک جماران به تقاضای نهاد ریاست جمهور صادر شده است+فیلم

چندی پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر ساخت بنایی با متراژ ۴ هزار متر به عنوان ملک و ساختمان شخصی رئیس جمهور در منطقه جماران، منتشر شد که اعضای شورای شهر به روش های مختلف از جمله توئیت زدن یا مصاحبه درباره آن با رسانه ها واکنش نشان دادند.

در این بین روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن تکذیب این خبر، در اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد، که می توانید اینجا بخوانید.

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبر فوری بیان کرد: سه نفر از اعضای شورای شهر آقایان مجید فراهانی، حجت نظری و محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی در جلسه امروز شورا نسبت به این ساخت و ساز واکنش نشان دادند.

وی ادامه با بیان اینکه اعضای شورای شهر نسبت به تخلف ملک نهاد ریاست جمهوری در جماران دغدغه دارند، اظهار داشت: اعضای شورا از این مسئله نمی گذرند و چشم پوشی نمی کنند.

این عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: در گزارش سالاری اشاره شد که هفته گذشته با دریافت گزارش مردمی از اهالی جماران و بر اساس نگرانی مردم، او به اتفاق شهردار منطقه یک از ساختمان مذکور بازدید کرده و مدارک ثبت شده را خواستار شدند که مشخص شد این ملک پروانه ساخت و ساز ندارد.

حق شناس ادامه داد: از این رو عضو شورای شهر خواستار جلوگیری از ساخت و ساز در طبقه سود شد، اما فردای روز بازدید، مجدد گزارش مردمی به دست سالاری می رسد که حاکی از بتن ریزی به صورت خلف و شبانه بود، این بار به اتفاق علیخانی عضو دیگر شورای شهر از ملک مذکور بازدید می شود و عملا جلوی تخلف شکل گرفته، گرفته می شود.

وی تصریح کرد: در این فاصله در روز پنج شنبه 29 خرداد که بین التعطیلین بوده پروانه ساخت صادر شده که علی القاعده یک گامی در این جهت بوده تا با مسئله در قاعده و چارچوب قانونی رفتار شود. اما نکته ای که وجود دارد این است که پروانه ساخت برای ملک به تقاضای نهاد ریاست جمهوری برای کاربری اداری صادر شده است.

این عضو شورای شهر بیان داشت: پهنه محله جمران مسکونی است و از همه مهمتر به لحاظ میراثی ساخت و ساز در این محله محدودیت ارتفاع دارد. از آنجایی که ملک کنار حسینه جمران است نباید ساخت و ساز بیش از دو طبقه باشد، تلاشی که برای ساخت طبقات بیشتر صورت گرفت اعضای شورای شهر را نگران کرده بود.

حق شناس تاکید کرد: نباید اتفاقی برای محله و منطقه ای که حفظ هویت آن برای همه لازم و محترم است بیفتد و در این امر مهم نباید چشم پوشی شود.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ایرانی
    0

    اگر مادرمان آسیه پناهی هم خودی بود الان باسم نوه های قنداقی اش هم در لواسان و جماران کاخ داشت نه در زیر خاک جا داشت. ما آخر کلاهیم.

  • سام
    0

    فورا تکذیب کنید .چقدر دروغ ..مردم دیگر اعتمادی به دولت مردان ندارند

    نظرات شما -
    • ابراهین حاندی
      0

      بهتره بگیم دولت نامردان

  • علیرضا
    0

    خدا لعنت کنه دزد بی شرف که با دزدی هاشون به دین هم لطمه میزنند.

  • هادی
    0

    فکرش رو کن 8 سال با روحانی داریم سرمیکنیم؛ چه سالهای نکبت باری رو گذروندیم ؛ قرار بود حامی وناجی مردم باشه اما جز سیه روزی برا مردم هیچی نداشت؛ جوانها مجرد و بیکار و متاهلها مستاجر و بی پول ؛ تورم و رکود و بیکاری و احتکار بیداد میکنه: دزدی و کلاهبرداری و اختلاس و رانت و فساد تو دولت بیداد میکنه؛ آینده خودمون و کشورمون رو دادیم دست کیا؟ همه ش میگن تحریم باعث شده اما اون موقع هم که تحریم نبودیم هیچ کاری برا مردم نکردید و نخواهید کرد ؛ چرا مدیران و وزیران و مسئولان و نمایندگان و رییسس و روسا و سیاسیون و انقلابیون مثل ما زندگی نمیکنن که هزار تومن پس انداز نداشته باشن و مستاجر و بی پول باشن؛ خونه و ماشین و زمین هم نداشته باشن، چی میشه اینجوری زندگی کنن

  • بایرام
    0

    این جای تعجب نداره حسین فریدون با کوله باری از دزدی و اختلاس حسن روحانی هم با کوله باری از فساد و خیانت و نابودی ملت هر دو تا باید اعدام شوند

  • نع
    0

    خدا لعنت کنه هر چی دزد و دروغگوووووووووووووووووورو..... خدانشناسها.........دزد و دروغگو دشمن خدا بود چی شد اعتقاداتمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها