تولید کنندگان ماسک در قم با کمبود مواد اولیه مواجه هستند

فرماندار قم یکی از مشکلات امروز تولید کنندگان ماسک در قم را کمبود مواد اولیه دانست.

تولید کنندگان ماسک در قم با کمبود مواد اولیه مواجه هستند

مرتضی حیدری، در چهل و دوم جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی در استان قم در دوران کرونا، گفت: خوشبختانه در این مدت در زمینه مدیریت بحران عمکلرد مثبتی را از سوی دستگاه های حاکمیتی و گروه های جهادی و مردم مشاهده کردیم.

وی افزود: از جمله اقدامات بسیار مهمی که در این مدت شاهد بودیم، ایجاد یک روحیه جهادی و تلاش موفق در تولید اقلام بهداشتی و ماسک بود. دراین‌باره با صدور مجوزهای لازم و تغییر کاربری در خط تولید، اقدامات خوبی به سرانجام رسید.

وی گفت: در ابتدای شیوع کرونا، عزمی جدی در تولید اقلام بهداشتی و ماسک در کشور شکل گرفت و حتی در تأمین مواد اولیه و صدور مجوز همکاری خوبی شاهد بوده‌ایم که باید این امر تداوم داشته باشد.

فرماندار قم با ذکر این مطلب که در حال حاضر فرآیند تولید ماسک در قم با کمبود مواد اولیه مواجه است، عنوان کرد: برخی از کارگاه‌ها در روند تولید دچار مشکلات جدی هستند و این زنگ خطری است که باید برای آن فکری کرد.

حیدری بیان کرد: پارچه‌های موردنیاز در تولید ماسک در کشور تأمین می‌شود اما برخی از مواد اولیه را باید از طریق واردات و یا از استان‌هایی که در اختیار دارند تأمین کنیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها