انتقاد شدید آیت‌الله نوری‌همدانی از مسئولان؛

مردم مشکل معیشت دارند / جلوی گرانی‌ها را بگیرید

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات جامعه گفت: مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و مسئولان باید با نظارت جلوی این گرانی را بگیرند و امروز ضعف نظارت بر بازار یکی از عوامل گرانی است.

مردم مشکل معیشت دارند / جلوی گرانی‌ها را بگیرید

آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه اظهار داشت: همه مردم به امنیت احتیاج دارند و باید در جامعه امنیت لازم برقرار باشد.

وی برقراری عدالت را مورد توجه قرار داد و افزود: مسئولان باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند، همه مردم خواهان برقراری عدالت هستند و برابری و عدالت نظام را بیمه می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: کار نیروی انتظامی برقراری امنیت است و در کنار این موضوع باید در رعایت عدالت و حقوق مردم نیز سرلوحه باشد، نیروی انتظامی برای ایجادامنیت و حفظ ارامش مردم تلاش می کند و این زحمات قابل تقدیر است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) عنوان کرد: مسئولان باید در زمینه امنیت، عدالت و ارزانی و نعمت احساس وظیفه کنند، راضی نگه داشتن مردم یکی از وظایف مهم مسولان است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات جامعه افزود: مردم از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و مسئولان باید با نظارت جلوی این گرانی را بگیرند و امروز ضعف نظارت بر بازار یکی از عوامل گرانی است.

وی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در منطقه بیان کرد: ایران امروز در برابر دنیا قرار گرفته است به طوری که آمریکا، صهیونیسم و کشورهای وابسته آن ها شبانه روز در حال توطئه افکنی علیه نظام هستند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ایام میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت خاطرنشان کرد: خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) توفیق بزرگی است و شکی نداریم بالاترین عبادت خدمت به مردم است.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • کاربر ناشناس
    0

    مسؤلان خودشون باعث نابودی مردم هستن

  • علی
    0

    چه عجب بلاخره یکی از روحانیون یه اشاره ی ریزی به این افتضاح و مشکلات وبدبختی و گرونی افسارگسیخته که مردم رو نابود کرده وگفت.....

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      مشکل اینجاست کسی به حرفش گوش نمیده !!!!!!!

    • طلبه
      0

      شما ندیدید یا نشنیدید دلیل بر این نیست که مراجع معترض به وضعیت حال نیستند، اتفاقا مراجع بزرگوار بارهای بار تاکید بر عدالت اجتماعی دارند ولی کو گوش شنوا

    • م
      0

      کی جلو گرانی بگیرد ؟ وظیفه کیه؟ کی به امر گوش میکند؟

    • ناشناس
      0

      مداوم میگن اما کوشنوا درضمن خبرارو.رصد کنی میبینی

    • حاج فضیل
      0

      نه هموطن عزیز،،، مشکل اینجاست که خوداین حضرات هم به نوعی دستشون بربیت المال هست البته هرکدوم به یک شکلی... درواقع یه جوری حلالش کردن مثل قند رو بزن تو چای حلال میشه

  • کریم
    0

    الهم صل علی محمد وال محمد

  • ایرانی
    0

    دلسوز کی بودی تو ؟؟؟؟

  • هادی
    0

    مراجع تقلید چند بار است که از وضع اقتصادی بد مردم صحبت می کنند وبه مسولین گوشزد می کنند ایا تا حالا فایده ای داشته ویا کسی توجه کرده پس خواهشا خودتان را خسته نکنید با هشدار وحرف که مشکل اقتصادی مردم حل نمیشه

  • مصطفی کیکابودی
    0

    بزرگترین ضعف دولتها در بعد از انقلاب ۴۱سال نبود یک وزیر مسکن خوب بوده ساخت و سازهای بی کیفیت و عدم کنترل قیمت مسکن علت اینکه بدترین وزیرها برای مسکن انتخاب میشوند و ویرانی و تورم افسارگسیختهقیمت مسکن و ناتوانی دولت ها در کنترل قیپت مسکن که بدنبال آن بقیه مواد غذایی نیز به تبعیت قیمت مسکن گران و توجیه میشوند آیا از طوطئه های دشمن است ؟

  • عباس
    0

    حاج اقا کی حرف گوش می کنه همه حرف جیب می کنن ...حالا دیدی ما چه زجری می کشیم این نتیجه حقوق هشت میلیون به بالایه

  • ...
    0

    آمار بگيريد ، به خداوندي خدا ، يك نفر هم از اين دولت و حكومت راضي نيست ...

    نظرات شما -
    • ماد
      0

      من از حکومت راضیم از ملت ناراضی دلیل؟!!!! از پایین ترین ارگان های دولتی شبه دولتی تا بالا و بدنه همین ملت هستند حکومت ها ملت ها را نمی توانند عوض کنند برکت این حکومت و انقلاب دسترسی مردم عادی کوچه و خیابان به پست های حساس بود شما برو تو شهر خودت از شورای شهر شهرداری فرمانداری اداره برق محل پاسگاه و غیره چند نفر رشوه خور قوم گرای پارتی باز بی خیال هست کدوم شاه و قدرتی میتونه همه رو کت بسته بگیره از اثرات حکومت مردم بر مردم !!!! افرادیکه برا ی پرس غذا برای قوم گرایی برای امید به ی کار راه اندازی کوچک از همون اول نماینده دزد رانت خور و فرستادن تو مجلس و بدنه چوبش و نسل ها بای بخورند ایراد از حکومت نیست

    • علی
      0

      اختلاس گرا و رانت خوارا و بانکای ربا کار راضین

  • علما
    0

    یقه الله برکت الله را بگیرید.

  • رضا
    0

    چشم حاج آقا. همین الان بهش میگم مشکلات اقتصادی رو حل کنه. "خوب، حل شد." مشکل اقتصادی مثل مساله برخورد با حجاب نیست که با قلع و قمع دختر مردم و بدون هیچ برنامه ریزی حلش کنید. شما فقط در اون حیطه تخصص دارید.

  • مریم
    0

    خدایا خودت بدادمون برس فقط همین

  • ماد
    0

    والله همه دستور میدهند جلوی گرانی را بگیرید هیچکس راهکار نمیده علما فضلا طلاب اساتید راهکار عملی بدید !!!! یعنی اقای روحانی دلش میخواهد گرانی باشد فحش بخورد ؟؟؟!!!! راهکار نه حرف پای منبر راه علاج را بگویید با این وضع تحریم دزدی همه جانبه

  • سعید
    0

    تاحالا کجا بودی حاج آقا؟ تازه فهمیدی مشکل اقتصادی وجود داره؟ قرار ما این بود که وضعمون بعد انقلاب ۵۷ بهتر بشه نه اینکه حسرت زمان قبل انقلاب رو بخوریم.

  • نام آشنا
    0

    این حرفاررا هرروزمیشنویم .گو گیرنده؟کشور رها شده کسی نیست به داداین مردم بدبخت برسه .دست خودشونه هروقت دلشون میخواد می برن بالا هروقت هم عشقشون میکشه میارن پائین .مگر تو کشور ما پول کمه ؟اگه کم بود این همه اختلاس صورت نمی گرفت .تحریم همش بهانه است .فقط باید همه دعاکنند یا خداوند خودش به داداین مردم برسه .ویا همه رابه وسیله این کرونا از روی زمین برداره .

  • نانشناس
    0

    خداقوت حاج آقا ، دیر به فکر مردم افتادین چون مردم له شدن

  • M
    0

    شمادرکنار مسئولا باعث این همه بدبختی شدین

  • ناشناس
    0

    مهم ترین وظیفه ی دین شناسان چیست و چگونه انجام می گیرد؟؟؟!!! --- دفاع از معیشت ده ها میلیون مردم که با انکار سهم بحق آنان در ثروتهای کلان ملی کشور که صاحبان اصلی آنها هستند و توسط دولت به فقر و فلاکت افتاده اند یک مطالبه ی بحقی است که می باید توسط همگان انجام گیرد. نخستین و مهم ترین وظیفه همه ی سطوح و مراتب دین شناسان از مراجع دین و غیر مراجع این است که دین و مذهب را با کمک دانش قرآنی وشناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی از چنگال تحریفها و کج رویهای روز افزون نجات دهند و مطابق خواست خداوند روی سراط مستقیم قرآن بر گردانند تا یک عمر دین داری و مذهب داری مردم ندانسته مفت هدر نرود. انبوه من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل بنام دین و مذهب بگونه ای روز مره قارچ وار رشد می کنند و با ترفنده های عوام فریب و تلاش مذبوحانه ی دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر دست به دست توطئه های دشمنان از صهیونیسم و استکبار دین و مذهب را بد نام و منفور می سازند و مسلمانان نا آگاه بی گناه را به جان هم می اندازند. اولویت اول سطوح مختلف دین شناسان مبارزه ی پیامبر گونه ی بی امان با من در آوردیها و خرافاتی است که بحکم آشکار خداوند در قرآن دین داری و مذهب داری مردم را نابود می کنند. ترویج من در آوردیها و خرافات آسیبهای جبران ناپذیری را به یک پارچگی ضروری امت اسلامی بنفع دشمنان در کمین نشسته تحمیل می نماید. کاسبی حرام ترویح من در آوردیها و خرافات میان صدها میلیون از مردم متدین نا آگاه بجز پر کردن جیبهای گشاد و اشباع آزهای سیری ناپذیر دین فروشان و مذهب فروشان و چیره ساختن دشمنان بر سرنوشت این امت هیچ بازده دیگری ندارد. سکوت عوام پسند دین شناسان ، که از وجوهات شرعی مردم و از بیت المال امرار معاش می کنند ، بر این فاجعه ی بزرگ یا مدارای حرفه ای آنان با این فاجعه که دین و مذهب را با من در آوردیها و خرافات نابود می کند با کدام دلیل قاطع از قرآن و عقل توجیه پذیر است؟؟؟!!! اگر وظیفه ی اولیه ی دین شناسان جلو گیری از انحرافات دینی و مذهبی دین زدا و گمراه کننده و فتنه بر انگیز نیست چه وظیفه دیگری نزد آنان می تواند اولویت بر تر را داشته باشد؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • دل سوخته
      0

      شگفتا از بی یار ماندن دین خدا و مذهب اهل بیت --- شگفته زده می شوم چرا و قتی روشنگریهای دفاع ازحریم قدسی دین و مذهب در مقابل من در آوردیها و خرافات ضد قرآن و عقل در رسانه ها مطرح می گردند نه مردم از خود دغدغه و حساسیتی نشان می دهند و نه مسئولان نظام را در این زمینه ککی می گزد و نه غیرت دین شناسان آنان را برای دفاع از حقایق قرانی به جنب و جوش وا می دارد و همه لباس دفاع از دین و قرآن از تن بیرون کرده لباس راحت طلبی را کسوت خود بر گزیده اند؟؟؟!!! آیا با این وضع باید گفت که ما بجای زندگی کردن در سایه ی نظام اسلامی زیر سایر حکومتهای کومونیستی ضد دین زندگی می کنیم که در آنها نمی شود در باره ی دین و مذهب حقایق در دناکی از انحرافهای دینی و مذهبی مردم سخنی گفت و نه می شود برای مظلومیت دین و مذهب یاری طلبید؟؟؟!!! یا باید ناگزیر تصور کرد در زمان نظام اسلامی برای دین و مذهب و خدا و قرآن ، خدای نکرده ، دیگر ارزشی باقی نمانده که از آن دفاع کرد؟؟؟!!!

  • رضا.
    0

    مسئولین و حضرات بیشتر به تار موی زنان و بد حجابی حساسند تا فساد و فقر و ناکارآمدی سیستم!

  • رضا
    0

    حاجی آقا شما باید پاسخگو باشید نه سئوال کننده، علامت غلط به مردم ندهید

  • دلباز یاسوج
    0

    وقتی دین دولتی شد مرجع هم دولتی میشه تا ملتی

  • داد
    0

    ایت الله : آخر این چه وضعیتی است ما نان شب نداریم مجبور برنج بخوریم .

  • مهدی
    0

    جالبه. هرکی میگه ؛ جلوی گرانی رو بگیرید. حالا مخاطب کی هست؟ توپ رو به هم پاس میدین؟!

  • امیری
    0

    مردم مشکل دارند جلوی گرانی رو بگیرید! چند ساعت صحبت میکنند تو مسایل غیرمعیشتی و سیاسی و حکومتی آخرش چند تا کلمه هم درباره گرانی .جلوی گرانی رو بگیرید ! همین !مثلاً می‌خواین بگید ما به فکر مردم هستیم! با این حرف یه جمله جلوی گرانی گرفته شد! اگه واقعا مردی بیا کفن بپوش تو خیابون و علیه اینهم ظلم و ستم و گرانی اعتراض کن ! وظیفه یه مرجع تقلید چیه ؟ اگه تو این شرایط که گرانی و احتکار و دزدی و اختلاس و فساد و بیکاری و هزاران مشکل دیگه که باعث شده مردم تو همه زمینه مشکل پیدا کنند و حتی دین و ... رو هم از یاد ببرند شما که مرجع تقلید و محل رجوع مشکلات مردم هستید مثلاً ! بدرد مردم نخورید و مشکلی رو حل نکنید پس نبودتان بهتره .چون از این وضعیت دچو این موقعیت شما دارید سواستفاده میکنید. شما اگه به روز قیامت اعتقاد دارید که ... باید بدانید روز قیامت خداوند پدرتونو درمیاره اگه کاری می‌توانستید و نکردید.

  • علمدار
    0

    حاج اقا چون سهم امام .ذکات.کم گیرش امده تحقیق کرده دیده وضع مردم خوب نیست .این حرفها را زده ....شما هم جدی نگیرید .ببخشید

  • علی
    0

    چه عجب چه عجب!۴ سال دیر شده ولی بازم میشه جلوشو گرفت!سیاست رو همراه دین کردین و خودتون رو کنار زدین!هیچ مرجعی رو ما ندیدیم برخورد کنه ... مردم چجوری باید به شماها اعتماد کنند؟

  • مشایخ. ح
    0

    متاسفانه مراجع به دولت و سیاسیون و حکمرانان فشاری نمی آورند.اینقدر که بفکر حاکمیت هستند بفکر معشیت مردم و اجرای عدالت نیستند.

  • فریبرز مددجو
    0

    خوشم میاد همه تو این مملکت میخوان با دستور به مخاطب نامشخص میخوان گرانی و دزدی رو کنترل کنن ،مخاطب نا مشخص شمایید که مردم رو به تمسخر گرفتید

  • ناشناس آشنا
    0

    اصلا یه حساب دو دوتا چهارتا ست،،،، اگر هرکدوم از مراجع یا روحانیون یا حتی مسولین یا.... مثل مردم عادی زندگی میکرد،، محال ممکن بود که ساکت مینشست یا فوقش مثل ایشون یه اشاره ی کنه،،،، وگرنه باید محکم پای این مشکل وایسن نه اینکه حالت شعاری بعداز چند وقت یکی از اقایون فقط حرفشو بزنه... یعنی چی که میگید کو گوش شنوا؟ مگریک فرد عادی اینحرف رو زده؟ بابا به اصطلاح روحانی هست و بخصوص مرجع تقلید انچنانی بله نمیخوان، چون ازصغیر تاکبیر تو بهترین زندگی و درامدهستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها