آتش‌سوزی مغازه‌ای در راسته حسین‌خانی همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان درباره آتش‌سوزی مغازه‌ای واقع در راسته حسین‌خانی شهر همدان گفت: ۸۰ درصد مواد این مغازه به علت سریع‌الاشتعال بودن در آتش سوخت.

آتش‌سوزی مغازه‌ای در راسته حسین‌خانی همدان

محمدرضا بیاناتی، در توضیح خبر تشریح کرد: ساعت ۹و۰۱ دقیقه امروز -یکشنبه ۸ تیرماه- خبر آتش‌سوزی مغازه‌ای در راسته حسین خانی به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و چند ثانیه بعد گفتند خودشان آتش‌سوزی را اطفاء کرده‌اند.

وی، اضافه کرد: مجدداً ساعت ۹و۰۲ دقیقه با آتش نشانی تماس گرفته و اعلام کردند اطفاء حریق انجام نشده است و نیروهای آتش نشانی از ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند و ساعت ۹:۰۵ دقیقه در محل حادثه حاضر بودند و عملیات ساعت ۹و۵۰ دقیقه به اتمام رسید.

بیاناتی، اظهار کرد: مغازه انبار نگهداری مواد غذایی مثل چیپس و پفک بود که به صورت غیراصولی انبار شده بودند و ظاهراً اجاق گاز کوچکی برای گرم کردن غذا در آن‌جا وجود داشته و سرایت گرما به مواد سریع‌الاشتعال علت آتش‌سوزی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، با بیان اینکه طبقه بالای مغازه مسکونی است، گفت: خانم مسنی در این خانه زندگی می‌کند که توسط همکاران ما به پایین منتقل شده و از دودزدگی نجات پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها