۳۷ واحد تولیدی راکد در شاهرود به چرخه تولید بازگشتند

فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی و مسائل مالیاتی از مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی است، گفت: مشکلات ۳۷ واحد تولیدی راکد این شهرستان رفع و به چرخه تولید بازگشتند.

۳۷ واحد تولیدی راکد در شاهرود به چرخه تولید بازگشتند

نادر فخری، پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه جهش تولید شاهرود در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه جهش تولید در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: طی یک سال گذشته مشکلات ۳۷ واحد تولیدی راکد رفع و به چرخه تولید بازگشتند.

وی، بابیان اینکه در این جلسه مشکلات ۱۰ واحد تولیدی در شاهرود بررسی شد، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای رفع مشکلات تولیدکنندگان انجام می‌شود و در این راستا تمام دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شاهرود، با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی و مشکلات مالیاتی از مهم‌ترین مسائل این واحدها به شمار می‌رود، تصریح کرد: در شهرستان ۳۳۰ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت می‌کنند که ظرفیت مطلوبی را در حوزه ایجاد اشتغال و توسعه پایدار منطقه دارند.

فخری، با تأکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی فعلی و وجود تحریم‌ها باید به دنبال راهکارهای عملیاتی در راستای ایجاد رونق تولیدات داخلی باشیم، افزود: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای تحقق شعار سال مبنی بر ایجاد جهش تولید در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها