۶۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: در قالب جشن آزادسازی زندانیان ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

۶۵ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند

سید مجتبی حسینی، صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در قالب جشن آزادسازی زندانیان 65 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

وی، افزود: اولین مرحله جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سال 99 در ستاد دیه استان اردبیل برگزار و زمینه آزادسازی 65 زندانی در استان اردبیل فراهم شده است.

حسینی، تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 2 میلیارد و 200 میلیون توان کمک‌های مردمی و خیرین استان اردبیل برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شده است که امروز زمینه آزادی 30 نفر از این زندانیان توسط خرین فراهم شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر با توجه به فرهنگ‌سازی انجام شده شاهد افزایش میزان کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست استان نسبت به سال‌های گذشته هستیم و امیدواریم با ادامه این روند زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

وی، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین خیرین ستاد دیه شاکیان پرونده‌ها هستند که از آن‌ها به عنوان خیر خواسته می‌شود تا با گذشت بخشی از مطالبات خود به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کمک کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها