سیر صعودی کووید 19 در شاهرود و میامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از سیر صعودی کووید 19 علی‌رغم سفید بودن وضعیت در شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد.

سیر صعودی کووید 19 در شاهرود و میامی

دکتر رضا چمن، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سه روز گذشته 20 مورد ابتلای جدید به کروناویروس در دو شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه شناسایی شده است.

وی، ادامه داد: به دنبال افزایش همه‌گیری کروناویروس در سطح کشور و مناطق همجوار جمعیت تحت‌پوشش این دانشگاه در روزهای اخیر، شاهد افزایش نسبی موارد ابتلا در این دو شهرستان نیز هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شرایط کنونی گویای این است که دامنه همه‌گیری کروناویروس آرام آرام و به تدریج همه مناطق و از جمله جمعیت تحت پوشش این دانشگاه را دربرمی‌گیرد خاطرنشان کرد: تعداد موارد قطعی در این دانشگاه با شناسایی 20 مورد جدید در سه روز گذشته به 823 نفر رسیده است.

وی، از تداوم وضعیت سفید در هر دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و اضافه کرد: برخلاف اینکه از نظر شاخص بستری وضعیت در هر دو شهرستان تحت پوشش ما سفید و سطح خطر ،پایین ارزیابی می‌شود اما این افزایش نسبی در روزهای اخیر نشان‌گر این مهم است که باید سطح حساسیت‌ها را در جامعه و جمعیت تحت‌پوشش بالا ببریم.

دکتر چمن، بر ضرورت توجه جدی به توصیه‌های بهداشتی وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: از عموم شهروندان شرق استان انتظار می‌رود با رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و..همکاران ما را در مهار این بیماری همه‌گیر، بیش از پیش یاری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها