شکستن دست و پا برای کلاهبرداری از بیمه

3 زندانی بعد از آزادی با تشکیل یک باند و به بهانه مصدومیت در تصادف‌های ساختگی بیش از 2 میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کردند.

شکستن دست و پا برای کلاهبرداری از بیمه

در پی شکایت یک شرکت بیمه مبنی بر کلاهبرداری با شگرد گزارش تصادفات ساختگی، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران با تحقیقات و بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی افراد کلاهبردار شدند که با همکاری یکدیگر صحنه‌های تصادف ساختگی ایجاد می‌کردند. متهمان که به‌تازگی تعدادی سند و مدرک به شرکت بیمه ارائه کرده و درصدد دریافت خسارت بودند از سوی مأموران در داخل شرکت بیمه دستگیر شدند.
متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند، از سال‌ها پیش در شهرستان قم شرکت‌های بیمه را فریب داده و با مجروح کردن خودشان و ارائه گزارش تصادف ساختگی از آنها خسارت می‌گرفتند. آنها سپس به تهران آمده و به‌همین شیوه شرکت‌های بیمه را فریب داده و خسارت گرفته بودند.

یکی از متهمان در خصوص شکل‌گیری باند و شگرد این افراد در فریب بیمه اظهار کرد: ما 3 نفر در زندان با هم آشنا شدیم و نقشه ما به این صورت بود که به دست و پاهای‌مان صدمه می‌زدیم و به بهانه اینکه در تصادف مجروح شده‌ایم از بیمه درخواست خسارت کرده و پس‌از گرفتن خسارت آن را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.

سرهنگ جهانگیر تقی‌پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: اعضای این باند بالغ بر 2 میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده‌اند و هر 3 متهم برای کشف جزئیات پرونده با دستور قضایی در اختیار مأموران اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عجب
    0

    پول پول پول. همش همین سه حرف. اختلاس اختلاس اختلاس گدا گدا گدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها