بیمه تکمیلی هنرمندان هرمزگان تا شهریورماه تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بیمه تکمیلی هنرمندان استان با توجه به شیوع بیماری کرونا تا شهریورماه تمدید شد.

بیمه تکمیلی هنرمندان هرمزگان تا شهریورماه تمدید شد

رضا کمالی زرکانی، صبح امروز به اقدام‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مقابله‌ با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تمام بخش‌های فرهنگ و هنر در آگاه‌سازی سطوح مختلف جامعه پای‌کار آمدند و صدها برنامه مختلف همچون(جشنخونه، تئاتر روم، پویش کتاب‌خوانی مجازی، ساخت هشدارهای گرافیکی و تیزرهای کوتاه و...) از جمله این موارد بود.

وی، اظهار کرد: از دیگر اقدامات مهم شناسایی بنگاه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی و هنرمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا بود که جهت حمایت‌های لازم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمه تکمیلی هنرمندان استان تا شهریورماه تمدید شد و حق بیمه سه‌ماهه اول تأمین اجتماعی هنرمندان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد و همچنین فهرستی از هنرمندان آسیب‌دیده از کرونا جهت کمک بلاعوض به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال‌شده است.

کمالی زرکانی، بیان کرد: با توجه به تعطیلی اماکن فرهنگی و هنری استان، اجاره‌بهای فرهنگسراها و سالن‌های اجرای برنامه طی این ایام بخشیده شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها