بسیج دوباره شهرداری کرج برای پاکسازی معابر و اماکن عمومی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمام ظرفیت و توان مدیریت شهری برای پاکسازی معابر و اماکن عمومی بسیج شوند تا ویروس منحوس کرونا منتشر نشود.

بسیج دوباره شهرداری کرج برای پاکسازی معابر و اماکن عمومی

فریده بزنی بیرانوند، در نطق بیش از دستور دویستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده به شهروندان در ایام کرونا اظهارداشت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، عملیات یکپارچه گندزدایی و ضد عفونی سازی نقاط مختلف شهر به صورت روزانه توسط خدمات شهری مناطق دهگانه کرج انجام شود.
این مسئول در شورای شهر کرج با اشاره به اینکه رسالت شهرداری ارائه خدمت به شهروندان و یاری رساندن به آن‌ها است، افزود: اگر خدمات شهری مناطق شهرداری از امکاناتی برای پاکسازی و ضدعفونی سطح شهر محروم هستند حتما مدیریت شهری نسبت به رفع آنها اقدام کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج، تصریح کرد: طی هماهنگی بعمل آمده عملیات یکپارچه گندزدایی و ضد عفونی سازی معابر، اماکن و فضاهای عمومی، سرویس های بهداشتی پارکها و سطح شهر، المان ها و نشیمنگاه های پارک ها، سطل‌های زباله، ایستگاه‌های انتظار و... جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح شهر با همکاری و مشارکت شهرداری به صورت روزانه انجام شود.
بزنی بیرانوند، در بخش دیگری از سخنانش به پدیده زباله گردی در شهر اشاره کرد و یادآور شد: پدیده زباله گردی باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد و فارغ از مسئله کرونا باید حتما توسط شهرداری سامان‌دهی شود زیرا صرفا تبعات بهداشتی ندارد بلکه تبعات فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی هم دارد.
عضو شورای شهر کرج، از ایجاد نهر در رجایی شهر کرج خبر داد و گفت: در اجرای یک طرح عمرانی در محدوده زندان رجایی شهر مسیرهای سیلابی ساماندهی و این مشکل با حفر نهر برطرف شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها