دستگیری ۴۰ نفر در ارتباط با آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های کشور

40 نفر در ارتباط با آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های کشور بازداشت شدند.

دستگیری ۴۰ نفر در ارتباط با آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های کشور

علی عباس‌نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حاشیه سفر رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در مازندران جمع خبرنگاران در ارتباط با میزان قاچاق چوب در کشور، اظهار کرد: حجم قاچاق چوب در کشور بعد از اجرای طرح تنفس جنگل افزایش پیدا کرده است و یگان حفاظت با مشکلات عدیده‌ای برای مقابله با قاچاقچیان مواجه است.

وی با اعلام اینکه در برخورد با قاچاقچیان چوب بسیار مصمم هستیم، افزود: در مدت سه ماه گذشته دو هزار متر مکعب قاچاق چوب در کشور تشکیل شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اعلام اینکه برای جلوگیری از قاچاق چوب باید برخوردها بازدارنده باشد، افزود: در حال حاضر برخوردها بازدارنده نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نقص قوانین در برخورد با قاچاقچیان چوب در کشور داریم، افزود: قانون موجود بازدارنده است اما به نحو مطلوب اجرا نمی‌شود.

عباس‌نژاد در ارتباط با کمبود امکانات برای اطفاء حریق در استان‌های شمالی کشور، گفت: در فصل آتش‌سوزی شمال کشور بنا داریم که بالگردهای متناسب با نیازهای استان‌های شمالی را در اختیار ارگان‌های مرتبط قرار دهیم.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت دستگیری افراد متخلف در آتش‌سوزی‌های اخیر در کشور، افزود: ۴۰ نفر در ارتباط با آتش سوزی‌های اخیر کشور دستگیر شدند که برای این افراد پرونده تشکیل شده است.

منبع: مشرق

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها