۹۸درصد مهدی‌شهر به شبکه فاضلاب متصل شده است

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بابیان اینکه ساکنان شهرک کلاهدوز و ولیعصر مهدی‌شهر باید برای اتصال به شبکه فاضلاب اقدام کنند، گفت: ۹۸درصد مهدی‌شهر به شبکه فاضلاب متصل شده است.

۹۸درصد مهدی‌شهر به شبکه فاضلاب متصل شده است

محمد طاهری، صبح پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی افتتاح و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهمیرزاد با حضور فرماندار مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه ساکنان شهرک کلاهدوز و ولیعصر مهدی‌شهر باید برای اتصال به شبکه فاضلاب اقدام کنند، ابراز داشت: طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد می‌بایست تکمیل و تصفیه‌خانه بزرگ آن به‌زودی افتتاح شود.

وی، ضمن بیان اینکه دو مخزن ذخیره آب برای مهدی‌شهر و شهمیرزاد طی سال‌های گذشته مصوب شده بود، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده این طرح تا پایان سال ۹۹ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، بابیان اینکه مهدی‌شهر اولین شهری بود که تأسیسات فاضلاب در آن اجرا شده است، ابراز داشت: در حال حاضر ۹۸ درصد از شهر به تأسیسات فاضلاب متصل شده است.

طاهری، ضمن امیدواری از اینکه در سال ۹۹ صد درصد شهر مهدی‌شهر به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شود، در ادامه تصریح کرد: لزوم تحقق این مهم همکاری و مساعدت شهروندان را می‌طلبد.

وی، ضمن بیان اینکه مراحل ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهمیرزاد تمام‌شده و آماده بهره‌برداری است، افزود: تا به امروز ۱۶۰ انشعاب فاضلاب نصب‌شده و امید داریم با همکاری مردم تا پایان مرداد به بهره‌برداری برسد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها