احداث ساختمان جدید انتقال خون مطالبه گرمساری‌ها است

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به تردد میلیون‌ها زائر و حوادث متعدد جاده‌ای در غرب استان سمنان، گفت: احداث ساختمان جدید انتقال خون یک ضرورت و مطالبه مردمی است.

احداث ساختمان جدید انتقال خون مطالبه گرمساری‌ها است

اردشیر مطهری، صبح پنج‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات سازمان انتقال خون شهرستان گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه تسریع در امر احداث ساختمان جدید انتقال خون شهرستان یک نوع مطالبه مردمی است که انتظار داریم توسط مسئولان امر پیگیری شود، بیان کرد: حادثه‌خیز بودن جاده گرمسار به سمنان و تعداد سوانح و حوادث پیش‌آمده در این جاده‌ها نیاز به تهیه خون و همچنین امدادرسانی به حوادث را نشان می‌دهد.

وی، افزود:انتقال خون متولی تأمین خون و فرآورده‌های موردنیاز در این موارد است که در این زمینه برای خون‌رسانی به حادثه دیدگان و مجروحان اثر مطلوبی دارند لذا امید است در شهرستان گرمسار نیز شاهد تجهیز و ارتقای داشته‌هایمان در زمینه انتقال خون باشیم.

مردم به کمک بیایند

وحید رجایی، فرماندار گرمسار نیز در این نشست اهدای خون و کمک به‌سلامت جامعه و همچنین نجات جان سالانه جان میلیون‌ها نفر را موضوعی مهم دانست و تصریح کرد: مرکز انتقال خون باهدف تأمین و توزیع فرآورده‌های خونی سالم برای همکاری با بیمارستان‌ها و همچنین تأمین خون سالم و کافی برای بیماران راه‌اندازی شده است.

وی، بابیان اینکه ارائه راهکارهایی برای ساخت، تعمیر و تجهیز ساختمان جدید سازمان انتقال خون گرمسار ضروری است، تأکید کرد: امیدواریم مردم و خیران نیز به کمک ما بیایند تا شاهد تکمیل ساختمان جدید با همکاری انتقال خون استان سمنان باشیم.

مراجعه قابل توجه گرمساری‌ها به بانک خون

مدیرکل انتقال خون استان سمنان، هم در این نشست بابیان اینکه تعداد مراجعه‌کنندگان به پایگاه انتقال خون شهرستان بسیار خوب گزارش‌شده است، گفت: علیرغم مشکلات عدیده موجود در تأمین منابع موردنیاز و پزشک مسئول، کارکنان همواره سعی دارند مانع بروز مشکلات در تأمین فرآورده‌های خونی شوند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وحید بغدادی در ادامه تصریح کرد: به‌رغم مشکل فضا، در اجرای طرح‌های متنوع نظیر نذر خون بسیار موفق عمل کرده‌ایم و امیدواریم با احداث ساختمان جدید مردم به راحتی در اهدای خون به کمک این مجموعه بشتابند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها