کرونا جان ۱۵۴ نفر دیگر را در کشور گرفت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

کرونا جان ۱۵۴ نفر دیگر را در کشور گرفت

سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۸۳ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۳۵ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۱ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۹۶ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تاکنون یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های تهران ، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی ادامه داد: آمار مبتلایان کووید ۱۹ در دنیا از ۱۱ میلیون نفر فراتر رفت که بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، ۶۰ درصد از مبتلایان مربوط به یک ماه گذشته بوده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • بینام
    0

    چرااین کرونای لعنتی نمیادجان من رابگیردکه بخدای احدحاضرم بمیرم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      کامنت بذاری میاد؟؟؟؟

  • کسرا
    0

    شمااول یه سخنگوی اقابیاریدسخنگوی وزارت بهداشت زایداقاباشن

    نظرات شما -
    • علی
      0

      مهم آقا یا خانومش نیست یه نفر که حداقل 500 میلیون هزینه شده که واسش متخصص بشه باید الان مریض ببینه و به مردم خدمت کنه نه اینکه یه نامه بهش بدند که پنج دقیقه آمار بخونه و حقوق و کارانه ایشون 100 میلیون باشه علاوه بر حق ممنوعیت از مطب و هیئت علمی و ....

  • مهسا
    0

    سخنگوی اقا باشه خیلی بهتره تا این خانمه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      به توچه

  • عین اولا بع خند
    0

    آی ویروس نامرد خدا نشناس صبر کن من الان از مزرعه برگردم ده با یارممد و و عدول گوربعه اینا با بیل میاییم ای ویروس می گوشانیم بنده با احترام اینا عین اولا بخند هستم

  • امیر
    0

    مملکت آب برده شما دنبال سخنگو آقا هستید. با همین فرمون بریم دیگه چیزی نمونده برسیم لب پرتگاه. ما با این ملت میخواهیم بریم جنگ هرات؟!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    برای مهار کرونا چه باید کرد --- هر ماده و جسمی در جهان هستی از کوچک ترین وساده ترین تا بزرگ ترین و بغرنج ترین آن در این جهان پهناور با خود یا در خود مجوعه ای از عوامل تاثیر گذاری و تاثیر پذیری مثبت و منفی بر مواد و اجسام دیگر را حمل می کند. این تاثیر گذاری و تاثیری پذیری هر یک بموقع وظیفه وجودی خود را که خداوند آفریننده ی این جهان در آن نهادینه کرده است انجام می دهد. عقل مدرک بشر می تواند تا حدی که خواست خداوند و توان درک و فعل و شرایط محیطی به او امکان می دهند این تاثیر گذاری و تاثیر پذیری را شدت بخشد یا تخفیف دهد. عامل بر انگیزنده ی شر در وجود انسان یعنی شیطان در فراهم ساختن تاثیرها و تاثیر گذاریهای منفی بر حسب شرایطی که بشر ایجاد می کند نیز دخالت دارد . برای مدیریت تاثیر گذاری و تاثیر پذیری هر ماده و جسم و بهره وری مثبت از این تاثیر گذاری و تاثیر پذیری و جلوگیری از آثار منفی آن باید کاوشهای بشر روی چگونگی روند تاثیر گذاری و تاثیر پذیری هر ماده و جسم و چگونگی دخل و تصرف در عوامل تاثیر گذار و تاثیر پذیر ماده و جسم با دقت لازم علمی متمرکز شود. کرونا یا به اصطلاح وایروس کشنده ی کوید 19 بعنوان ماده یا جسم یا هر چیز دیگر از اصولی که در این نوشته در باره ی تاثیر گذاری و تاثیر پذیری مثبت و منفی ذکر گردید هرگز مستثنی نیست. خداوند به عقل بشر این توان را داده است که در روند تاثیر گذاری و تاثیری پذیری جسم و ماده کاوش کند و در حد امکان در آن دخل و تصرف نماید و به نتیجه مطلوب برسد . تردیدی نیست که رسیدن یا نرسیدن به نتیجه ی مطلوب و سرعت و کندی انجام این دو فعل بگونه ای گسست ناپذیر به خواست خداوند که مبتنی بر علم و حکمت او و به شرایط مثبت و منفی که بشر ایجاد می کند گره خورده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها