به مشهد سفر نکنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به افزایش آمار بیماران کرونایی در مشهد از تمامی هموطنان می خواهیم از انجام سفر‌های غیر ضروری به مقصد این شهر خودداری کنند.

به مشهد سفر نکنید

سید محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش آمار بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در شهر مشهد از تمامی هموطنان خواست از انجام سفر‌های غیر ضروری به مقصد این شهر خودداری کنند.

او افزود: در حال حاضر مشهد از نظر تعداد بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت قرمز قرار دارد و بهترین راهکار برای جلوگیری از افزایش تعداد بیماران رعایت بهداشت فردی، اصول فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و اجتناب از سفر‌های غیر ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز زیر پوشش این دانشگاه در مقایسه با مدت مشابه ماه گذشته دو برابر افزایش یافته است، ادامه داد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه نیز ۵۰ درصد رشد یافته و ادامه این روند نگران کننده است.

بحرینی بیان کرد: در مرحله نخست شیوع این ویروس، بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) که یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی دانشگاه محسوب می‌شود به امر پذیرش و بستری بیماران کووید-۱۹ اختصاص یافت که پس از کاهش آمار از این حالت خارج شده بود اما با توجه به افزایش مجدد تعداد بیماران مبتلا این مرکز درمانی به طور مجدد به بستری و درمان بیماران کرونا اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: دوران موج نخست کرونا در استان با همت همه مسئولان و مردم و به فرماندهی استاندار خراسان رضوی به خوبی سپری شد و امیدواریم که با رعایت اصول بهداشتی مرحله موج دوم نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها