۱۲۰۰ بسته بهداشتی بین جانبازان سردشت توزیع شد

با اجرای سومین مرحله توزیع بسته‌های بهداشتی و پیشگیری با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یک‌ هزار و ٢٠٠ بسته میان مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شد.

۱۲۰۰ بسته بهداشتی بین جانبازان سردشت توزیع شد

اقصی نخشی پور، فرمانداری سردشت، در خصوص توزیع این بسته‌های بهداشتی اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا طی سه مرحله با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعیت هلال احمر بسته‌های پیشگیری و بهداشتی در بین جانبازان و مصدومان شیمیایی در معرض خطر و با ریسک بالای بیماری در سردشت و شهر و روستاهای اطراف آن توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه در مرحله نخست ۴۰۰ بسته، مرحله دوم ۳۰۰ بسته و در این مرحله ۵۰۰ بسته توزیع شده است افزود: هر بسته حفاظتی شامل ضدعفونی کننده دست و پوست، ماسک و دستکش است.

نخشی پور، ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تأثیر این بیماری بر روی افراد دارای بیماری‌های مزمن و مشکلات تنفسی نباید از توجه و آماده‌سازی قشر جانباز و مجروحان شیمیایی غافل شد.

فرماندار سردشت، گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی توسط معاونت داوطلبان این جمعیت، مربیان متخصص داوطلب با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های ایمنی در مقابل بیماری کرونا، اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی و ارائه آموزش‌های خانه به خانه کردند.

وی، خاطرنشان کرد: این بسته‌های بهداشتی و بسته‌های آموزشی در راستای حفظ بیماران خاص و ایمن کردن آن‌ها در مقابل شرایط موجود است.

سردشت، با بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصدوم و جانباز شیمیایی دارد که بسیاری از این جانبازان مصدومان شیمیایی تنفسی و بالای ۷۰ درصد جانبازی هستند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها