ساخت نخستین هتل در پلدشت

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو از افتتاح نخستین هتل پلدشت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

ساخت نخستین هتل در پلدشت

علی خورابلو، با تاکید بر افتتاح نخستین هتل پلدشت در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ساخت این هتل ۳ ستاره، توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دست اجرا بوده و در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی، افزود: هم‌اکنون مرحله فونداسیون‌ریزی طبقه سوم این هتل در حال انجام بوده و مجموع اعتبار پیش‌بینی شده برای این هتل ۳ ستاره پلدشت، ۱۵ میلیارد تومان است.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو، در ادامه تاکید کرد: از این میزان اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه‌گذار بوده و ۵ میلیارد تومان نیز تسهیلات دریافتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است.

وی، با اشاره به برخی مشکلات این واحد اقامتی در جریان کارگروه‌های اشتغال عنوان کرد: برای پرداخت تسهیلات، بانک‌های عامل چندین نوبت به دلیل نبود توجیه فنی، این طرح را رد کرده بودند که با پیگیری‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و با توجه به نیاز منطقه به وجود چنین هتلی، در نهایت تسهیلات درخواستی به این طرح اختصاص یافت.

خورابلو، با بیان اینکه ساخت هتل ۳ ستاره پلدشت از پاییز ۹۸ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این هتل دارای ۳۷ اتاق با ۷۰ تخت اقامتی است که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از آن برای ۱۲ نفر اشتغالزایی شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها