حمله تند خانم بازیگر به کیم کارداشیان و خواهرانش

هر کسی یا برندی که به شما اجازه نمی‌دهد بابت کسی که هستید؛ احساس رضایت‌مندی، خوشحالی و قدرت کنید را آنفالو کنید. تفکر مردسالارانه می‌خواهد ما به جای قدرت، برابری و آزادی روانی بر روی وزن و بدن خود تمرکز کنیم.

حمله تند خانم بازیگر به کیم کارداشیان و خواهرانش

چند روز پیش، کیم کاردشیان ویدئویی از خود منتشر کرد که در آن گنی که برای مراسم مت گالا پوشیده بود را به ‌طرفدارن خود نشان داد.

حال جمیلا جمیل، بازیگر و فعال حقوق زنان به این ویدئو واکنش نشان داده و نوشته است: "بیش از هزار نفر به من پیام دادند که درمورد این مسئله صحبت کنم. کیم کاردشیان نیز مانند خیلی از ما سال‌هاست که با مشکل وسواس فکری و اختلال در تصویر ذهنی از بدن خود، دست و پنجه نرم می‌کند. این موضوع با زیر ذره‌بین قرار گرفتن ظاهر و استایل کیم کارداشیان و خواهرانش توسط رسانه‌ها به شدت نیز تداوم پیدا کرده است!

کیم قصد ندارد به شما آسیبی برساند، چرا که خود او از این طرز تفکر آسیب دیده و فریب خورده است. در‌نهایت، کیم کارداشیان این طرز تفکر را به دنبال‌کنندگان و طرفداران خود منتقل می‌کند و این کار کاملا اشتباه است؛ البته من در این باره مطمئن نیستم که کیم کارداشیان متوجه این کارش شده باشد.

با این تفاسیر، الگوهای کیم کارداشیان سبب شدند او این تصور را داشته باشد که داشتن کمر باریک، نشانه زنانگی و جذابیت است."

جمیلا جمیل: کیم کارداشیان و امثال او را آنفالو کنید!

به نقل از سیگاتک، جمیل در ادامه افزود: این افکار و رفتار سمی از سوی کسی که باهوش بوده، نشانه آسیبی است که او نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و از انجام آن دست بردارد؛ پس حمله کردن به او هیچ فایده‌ای ندارد. شما باید از خودتان مراقبت کنید، شما قدرت کنترل هر نوع بازاری را دارید، شما انتخاب می‌کنید چه کسی و چه چیزی ترند و مد شود.

کسانی که باعث تضعیف و آسیب رسیدن به عزت نفس شما می‌شوند را آنفالو کنید. هر کسی یا برندی که به شما اجازه نمی‌دهد بابت کسی که هستید؛ احساس رضایت‌مندی، خوشحالی و قدرت کنید را آنفالو کنید. تفکر مردسالارانه می‌خواهد ما به جای قدرت، برابری و آزادی روانی بر روی وزن و بدن خود تمرکز کنیم."

منبع: ایران آرت

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها