توزیع بیش از ۸۰۰۰ تن اقلام اساسی در آذربایجان‌غربی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال، ۸۱۲۴ تن اقلام اساسی در این استان توزیع شده که اثر قابل توجهی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داشته است.

توزیع بیش از ۸۰۰۰ تن اقلام اساسی در آذربایجان‌غربی

محمد دهقان، با بیان اینکه در این مدت، ۲۰۶۱ تن شکر با نرخ مصوب هر کیلو، ۴۷۰۰ تومان در این استان توزیع شده است، اضافه کرد: در مدت یاد شده همچنین ۲ مرحله برنج توزیع شده که در مرحله اول، ۲۰۶۱ تن برنج هندی و در مرحله دوم، ۱۶۴۸ تن برنج با نرخ مصوب هر کیلو، ۸۰۰۰ تومان توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه کرد: در این مدت، ۲۰۶۱ تن روغن نباتی نیز با همکاری فروشگاه‌های زنجیره ای و شبکه های شرکت پخش کالا با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دهقان، از توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در استان خبر داد و بیان کرد: نرخ هر کیلوگرم از این اقلام نیز ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی، گفت: در این مدت همچنین ۲۴۳ تن گوشت قرمز با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان بین مردم توزیع شد.

دهقان، افزود: سهمیه شکر مرحله دوم در تیر ماه جاری، ۴۳۲۵ تن با قیمت مصوب ۶۷۰۰ تومان توزیع خواهد شد که از این مقدار ۱۲۲۶ تن سهمیه خانوار و بقیه سهمیه صنف صنعتی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین با تمهیدات در نظر گرفته شده، ۱۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب هر کیلوگرم، ۸۹۰۰ تومان توزیع شده است.

وی، تصریح کرد: تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله اقدامات اساسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و سالانه صدها تن از این اقلام، در بازار تزریق می شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها