استاندار گلستان:

نیمی از بیماران کرونایی استان در گنبدکاووس بستری هستند

استاندار گلستان گفت: نیمی از بیماران کرونایی گلستان در شهرستان گنبدکاووس بستری هستند و ظرفیت بیمارستان‌های شرق استان به ویژه گنبدکاووس تکمیل شده است.

نیمی از بیماران کرونایی استان در گنبدکاووس بستری هستند

هادی حق شناس، ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان اظهار داشت: باید از کادر درمان که همچنان در حال خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند تشکر ویژه داشته باشم.

وی، افزود: تعداد بستری‌های کرونایی در استان گلستان نسبت به اسفندماه حدود به نصف رسیده اما باید به خاطر داشته باشیم افرادی که بر اثر کرونا از دست می‌دهیم عدد و رقم نیستند و اگر تصمیم غلطی بگیریم در صورت از دست دادن حتی یک نفر ما مقصر هستیم زیرا این اتفاقات جبران ناپذیر است.

حق شناس، ادامه داد: نیمی از بیماران کرونایی گلستان در شهرستان گنبدکاووس بستری هستند و ظرفیت بیمارستان‌های شرق استان به ویژه گنبدکاووس تکمیل شده است.

وی، اضافه کرد: بیماران بستری شده تمایل دارند در شهر خودشان بمانند و به شهرهای دیگر نمی‌روند و در این جلسه محدودیت‌هایی را مصوب کردیم تا از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در گلستان جلوگیری کنیم.

استاندار گلستان، یادآور شد: هفته آینده و در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان، در مورد برداشتن محدودیت‌های فعلی یا تشدید آن تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها