بیش از ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد خراسان رضوی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از ایجاد بیش از ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی در استان توسط این نهاد خبر داد.

بیش از ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد خراسان رضوی ایجاد شد

حبیب‌الله آسوده، اظهار داشت: امروز وضعیت طبقات اجتماعی و درآمدی در کشور در حال تغییر جهت دادن است؛ اگر گذشته طبقات متوسط، ضعیف و قوی داشتیم، شکاف فقر در حال دو طبقه کردن این وضعیت است و این شرایط خوبی نیست.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) خراسان رضوی، گفت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی است که یکی از وظایفش رسیدگی به نیازمندان است و منابع آن از کمک‌های مردمی و نظام است. در حال حاضر وضعیت بودجه مشخص است، اگر مردم پای کار نباشند، کار سخت خواهد بود. تقاضای ما از ائمه معزز جمعه و مسئولین شهرستان این است که ترویج کنیم همه در کنار هم این شرایط را بگذرانیم.

آسوده، تصریح کرد: به‌دنبال نهادسازی در کمیته امداد و واگذاری کار به مردم با محوریت مسجد و امام جماعت هستیم.

وی، با اشاره به اینکه تمام اختیارات مدیرکل، در اختیار مدیر شهرستان است افزود: اگر قرار باشد توسعه اتفاق بیفتد، باید از شبکه سلسله مراتبی بگذریم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، بیان کرد: در سال گذشته بیشترین حوزه اشتغال در بخش اعتبارات در کمیته امداد بود و بیشترین سهم را در کشور خراسان رضوی با همکاری سپاه پاسداران جذب کرد، این فرصت ایجاد بیش از 12 هزار شغل در استان شد.

آسوده، گفت: در سال قبل از 123 هزار خانواده تحت پوشش، به بیش از 170 هزار خانواده رسیدیم، در تایباد 13 درصد جمعیت خانوار شهرستان تحت پوشش کمیته امداد است. 2100 کسب و کار با تسهیلات کمیته امداد درحال حاضر جاری است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها