راه‌اندازی ۴ ایستگاه فروش ماسک در اسدآباد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از راه‌اندازی چهار ایستگاه فروش ماسک در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی ۴ ایستگاه فروش ماسک در اسدآباد

رحیم قربانی، اظهار کرد: با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان سه ایستگاه فروش و توزیع ماسک در سطح شهر اسدآباد فعال شده که به زودی یک ایستگاه دیگر نیز در شرف راه اندازی است.

وی، قیمت مصوب ماسک های در حال فروش توسط این ایستگاه ها را ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به الزامی شدن استفاده از ماسک، راه اندازه ایستگاه های فروش ماسک ضمن دسترسی آسان مردم به ماسک با قیمت مناسب قطعاً از نقش مؤثری در فرهنگسازی مردم در استفاده از ماسک به منظور مقابله و پیشگیری با این بیماری خواهد داشت.

قربانی، با بیان اینکه علاوه بر چهار ایستگاه فروش ماسک، راه اندازی ایستگاه های بیشتر فروش و توزیع برای رفاه حال مردم در دست اقدام قرار دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روبروی بیمارستان قائم(عج)، خیابان فرهنگ غربی و یک ایستگاه نیز برای ادارات و دستگاه های سطح شهر فعال بوده و یک ایستگاه نیز در میدان غدیر در دست برنامه قرار دارد که شهروندان اسدآبادی می توانند با مراجعه به این ایستگاه ها نسبت به خرید ماسک با قیمت مناسب اقدام کنند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد اضافه کرد: در رابطه با ماسک در حال حاضر شهرستان اسدآباد هیچ گونه کمبودی نداشته و در این راستا با توجه به تولید آن در شهرستان مشکلی نداریم.

وی، با اشاره به فعالیت سه واحد تولیدی ماسک در شهرستان اسدآباد یادآور شد: این واحدهای تولیدی دارای مجوز زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوده و ماهیانه بیش از ۳۴ هزار ماسک تولید می کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها