۵۰۰ هزار همدانی سهام عدالت خود را به روش مستقیم آزاد کردند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۵۰۰ هزار نفر در استان همدان سهام عدالت خود را به روش مستقیم آزاد کردند

۵۰۰ هزار همدانی سهام عدالت خود را به روش مستقیم آزاد کردند

ناصر محمودی، پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارزش ۱۵ میلیون تومانی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از ۱۵ تیر می‌توانند ۳۰ درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری‌های بورسی به فروش برسانند.

محمودی، در پاسخ به این سوال که سهام عدالت جدید در طرح پیشنهادی مجلس به چه کسانی می‌رسد؟ گفت: بر اساس طرح جدید مجلس و در صورت تصویب، ارائه سهام عدالت در قالبی جدید به جاماندگان دارای دعوت نامه، افرادی که در ده سال اخیر تحت پوشش سازمان‌های حمایتی قرار گرفته‌اند و سایر دهک‌های کم درآمد تعلق خواهد گرفت.

وی، بیان کرد: با توجه به اینکه سهام عدالت مرکب از سهام ۳۶ شرکت مهم و بنیادی بازار است بنابراین ارزش دارایی سهام عدالت بالا است و توصیه می‌شود در صورت عدم نیاز از فروش این سهام خودداری کنند و از منافع حاصل از آن استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان همدان، تاکید کرد: صاحبان سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند و سهام عدالت خود را قبل از تاریخ ۱۵ خرداد فروخته‌اند در صورتی که شماره شبای حساب بانکیشان درست و فعال باشد و تلفن همراه نیز به نام خود فرد باشد مبلغ سهام فروخته به حسابشان واریز می‌شود.

محمودی، با بیان اینکه در استان همدان ۳۶ درصد صاحبان سهام عدالت روش مستقیم و مابقی روش غیرمستقیم را انتخاب کردند از مشخص شدن زمان‌های بعدی فروش سهام عدالت خبر داد و گفت: دارندگان سهام عدالت، ۳۰ درصد بعدی را در عید غدیرخم و مابقی را در ۲۲ بهمن می‌توانند بفروشند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها