سرقت تلفن همراه پایتخت نشینان برای تامین هزینه تهیه موادمخدر

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ و کشف ۲۸ فقره سرقت خبر داد.

سرقت تلفن همراه پایتخت نشینان برای تامین هزینه تهیه موادمخدر

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: از اوایل امسال پرونده‌های مشابهی با عنوان موبایل قاپی توسط دو موتور سوار جوان در کلانتری ۱۰۹ بهارستان تشکیل و بررسی موضوع دراختیار تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره در رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یکی از متهمان شناسایی شدند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی شد و مشخص شد متهم به طور مستمر در قهوه خانه‌ای در حوالی خیابان جمهوری تردد می‌باشد.

وی عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، و ماموران موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به کلانتری ۱۰۹ بهارستان انتقال دهند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه متهم در کلانتری بهارستان به ۲۸ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد، تصریح کرد: همچنین متهم اقرار کرد که گوشی‌های سرقتی را به مالخران گذری در محدوده شوش فروخته است.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم دوم پرونده در محدوده شهرری شناسایی و ماموران کلانتری موفق شدند در دومین عملیات پلیسی وی را دستگیر کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخران اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد، گفت: متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها