سخت‌ترین تحریم‌ها در دوره اوباما وضع شد

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأثیری بر اقتصاد ایران و تحریم‌ها ندارد

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: در واکاوي شرايط اقتصادي ايران در سال‌جاري،‌ ابتدا به مسأله تحريم‌ها برمي‌خوريم که فشارها از اين ناحيه هر روز ابعاد جديدي پيدا مي‌کند.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأثیری بر اقتصاد ایران و تحریم‌ها ندارد

عباس آرگون درباره اقتصاد ایران گفت: در واکاوي شرايط اقتصادي ايران در سال‌جاري،‌ ابتدا به مساله تحريم‌ها برمي‌خوريم که فشارها از اين ناحيه هر روز ابعاد جديدي پيدا مي‌کند.

برخي منتظر انتخابات رياست جمهوري در ايالات متحده هستند، اما به اعتقاد من فرقي نمي‌کند که چه کسي سکاندار دولت در اين کشور باشد، چراکه سياست‌ها يکي است و تنها ادبيات روساي جمهوري در دوره‌هاي مختلف متفاوت است.

ما سخت‌ترين و شديدترين تحريم‌ها را در دوره آقاي اوباما، رئيس جمهوري پيشين آمريکا، که از حزب دموکرات و حافظ صلح بود، تجربه کرديم که فشار زيادي از اين محل به اقتصاد ايران تحميل شد. در واقع اوباما شروع‌کننده تحريم‌ها بود و بعد ترامپ همان مسير را ادامه داد.

سياست‌هاي دولت آمريکا متکي بر فرد نيست و گفتمان‌هاست که متفاوت است؛ يکي تند و ديگري آرام سخن مي‌گويد. به هر حال تحريم‌ها از گذشته تا کنون اثرات خود را بر اقتصاد ايران گذاشته و نمي‌توان منکر اين مسأله شد.

منبع: نود اقتصادی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    جیب گشادای کشور مردم رو بدبخت کردن نه تحریم و نه ترامپ زردک کرم سیب از خود سیبه دنبال آفت وکرم در خارج از کشورنباشین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها