تولد سه قلو‌ها پس از نبرد سنگین مادر با کرونا

یک مادر تگزاسی که در هفته بیست و هشتم بارداری خود متوجه شده بود دچار کرونا شده است، موفق شد با وجود همه سختی‌ها بارداری خود را با موفقیت به پایان رسانده و سه قلو‌های خود را به دنیا آورد.

تولد سه قلو‌ها پس از نبرد سنگین مادر با کرونا

این زن جوان به نام سیلرو زمانی که متوجه شد در حین بارداری دچار کرونا شده است، به شدت وحشت کرد، به خصوص با توجه به این که سه قلو باردار بود.

این مادر جوان برای بررسی و سنجش وضعیت بارداری خود به پزشک مراجعه کرده بود، اما با خبر غیرمترقبه بیماری خود رو به رو شد، وی اصلا انتظار نداشت که نتیجه کرونای وی مثبت باشد. نتیجه آزمایش شوهرش نیز مثبت شد و او نیز بدون علامت بود. سیلرو در مصاحبه با سی ان ان گفت: «وقتی خبر را گرفتم، بسیار تکان دهنده بود. من نمی‌توانستم آن را باور کنم.»
پس از تشخیص، سیلرو مجبور شد در بیمارستان بماند و مرتباً مورد آزمایش قرار می‌گرفت. در نهایت او موفق شد بیماری را شکست دهد و سپس امیدوار شد که فرزندانش سالم به دنیا بیایند. در نهایت هر سه فرزند او، دو پسر و یک دختر، از طریق سزارین به دنیا آمد.
در شرایط شیوع کرونا بسیاری از بانوان باردار نگران سلامت فرزندان خود هستند. با این وجود شنیدن خبر‌های امیدوار کننده باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشند.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها