چگونه لپ تاپ خود را در خودرو شارژ کنیم؟

بسیاری از افراد برای کار و تفریح به لپ تاپ وابستگی دارند. اما وقتی در حین سفر از لپ تاپ خود استفاده می‌کنید، باید بدانید که چگونه می‌توان لپ تاپ را شارژ کرد.

چگونه لپ تاپ خود را در خودرو شارژ کنیم؟

برای افرادی که در سفر هستند بسیار مهم است که بتوانند لپ تاپ خود را روشن نگه دارند. این موضوع به ویژه در طول سفر‌های زمینی از طریق خودرو بسیار مهم است.


با توجه به محبوبیت امروزی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ممکن است کمتر از گذشته از لپ تاپ استفاده کنید. با این وجود هنوز زمان‌هایی وجود دارد که ضروری است بتوانید لپ تاپ خود را در سفر شارژ کنید.

چگونه لپ تاپ خود را در خودرو شارژ کنیم؟

نحوه شارژ لپ تاپ در ماشین
برای شارژ کردن لپ تاپ در ماشین خود، باید لوازم جانبی مانند اینورتر برق، شارژر لپ تاپ یا پاوربانک تهیه کنید. در اینجا نحوه استفاده از هر سه لوازم جانبی برای شارژ لپ تاپ شما آمده است.

از اینورتر استفاده کنید
اینورتر برق معمولاً یک راه حل جهانی است و در هر اتومبیل و با هر لپ تاپی کار خواهد کرد. بیشتر اینورتر‌های برق نسبتاً ارزان هستند. مدل‌های رایج اینورتر شامل دو شاخه معمولی سه شاخه و یک جفت پورت USB برای وصل کردن آداپتور برق لپ تاپ شما به طور مستقیم در اینورتر است. شما همچنین باید دو درگاه USB برای سایر تجهیزات قابل حمل خود داشته باشید. اگرچه اینورتر‌های برق معایبی دارند. به عنوان مثال، آن‌ها می‌توانند حجیم باشند و مدل‌های ارزان قیمت امواج سینوسی خالص ایجاد نمی‌کنند، که می‌توانند به لوازم الکترونیک حساس آسیب برساند.

چگونه لپ تاپ خود را در خودرو شارژ کنیم؟

پورت‌ها و شاخه‌های USB اینورتر
یک اینورتر قدرت خروجی ماشین شما را به یک خروجی سه قلو تبدیل می‌کند که می‌توانید با آن لپ تاپ شارژ کنید.

پاوربانک
یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای شارژ کردن لپ تاپ در سفر این است که از پاوربانک استفاده کنید. پاوربانک‌ها نقشی مهم در زندگی کاربران امروزی دارد. این موضوع در مسافرت‌های زمینی نیز بسیار مهم است.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها