فال روزانه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۲۱ تیر به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان با اعتماد‌به‌نفس و جذابی هستید، اما از این روحیه نهایت استفاده را نمی‌برید، در نتیجه سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با اعتماد‌به‌نفس ادامه دهید و در این سال گستره دوستان‌تان را بیشتر کنید. در مهر ماه امسال با کار‌های زیادی روبرو می‌شوید و بهتر است حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید. آبان ماه سال تولدتان زمان استراحت شما است و در این ماه فرصتی دست می‌دهد تا حسابی خستگی در کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید صبوری پیشه کنید و مطمئن باشید فاصله چندانی با موفقیت ندارید.

فروردین

مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. خبری ناراحت‌کننده از جانب یکی از اعضای منزل به دست شما می‌رسد. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله کار ندارد و بهتر است که به وی سخت‌نگیرید و اجازه دهید استراحت کند.

اردیبهشت

امروز کار‌های زیادی روی سرتان آوار خواهد شد. روحیه پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید که کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز به شما بی‌احترامی می‌کند، اما پس از گذشت مدتی بابت این رفتار از شما عذرخواهی خواهد کرد.

خرداد

هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. امروز مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به رسیدگی به اعضای خانواده اختصاص دهید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. امروز خبر‌های خوشی از یکی از کار‌های مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

تیر

لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. امروز بخت با شما یار است و پولی به دست‌تان می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و از هر فرصتی برای کمک بهره می‌گیرد. به صلاح‌تان است که بیشتر از همیشه مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. کار‌های امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. امروز دل‌تان برای یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، حسابی تنگ می‌شود.

مرداد

احساس خستگی می‌کنید و امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. اعضای خانواده امروز برای اینکه وقتی را با آن‌ها سپری نمی‌کنید از شما گله‌مند خواهند شد.

شهریور

دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران کننده می‌بینید، این روحیه را امروز تغییر دهید و عینک بدبینی را از چشم بردارید. انسان حسودی هستید، اما فراموش نکنید که با حسادت جایی در دل اطرافیان نخواهید داشت. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید، اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد.

مهر

قبل از هرگونه معامله یا سرمایه‌گذاری، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد و موفقیت مهمی می‌رسد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت‌تان نیاز دارد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. صداقت در گفتار و رفتار را با اطرافیان در پیش بگیرید.

آبان

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. سود و منفعتی از جانب یکی از اعضای خانواده به شما می‌رسد. برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. قدرت عشق را در زندگی دست‌کم نگیرید و تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. در میان روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای تنهایی و خلوت دست می‌دهد.

آذر

قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. عشق یک‌طرفه‌ای که دارید را پایان دهید و به فکر عشقی متقابل و ماندگاری باشید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد.

دی

ترس و دلهره را کنار بگذارید و با شجاعت زندگی را درپیش بگیرید. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. سپاسگذار لطف و محبت بدون چشم‌داشت همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

بهمن

رسیدگی به سلامت خود را در اولویت اول کار‌های روزانه قرار دهید. میان اعضای خانواده کدروتی ایجاد می‌شود. خبر فرخنده‌ای امروز به دست‌تان خواهد رسید. امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد، این تجربه‌ها را با شما درمیان می‌گذارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند.

اسفند

از اعتمادبه‌نفس و انرژی سرشاری که دارید، نهایت استفاده را ببرید. امروز مجبور می‌شوید برای افزایش مهارت‌های خود یا یکی از اعضای خانواده، هزینه هنگفتی را خرج کنید. امروز با جنبه‌ای تازه از عشق و محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان آشنا خواهید شد. به رغم اینکه علاقه زیادی به حضور در جمع دارید، امروز احساس تنهایی می‌کنید و ترجیح می‌دهید با خودتان خلوتی داشته باشید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها