آغاز فعالیت نمایندگی پایگاه خبری خبر فوری در خوزستان

مفتخریم که به اطلاع مخاطبین عزیز در استان خوزستان برسانیم از امروز ۲۱ تیرماه ۹۹ ؛ فعالیت پایگاه خبری خبر فوری در استان خوزستان آغاز میشود .

آغاز فعالیت نمایندگی پایگاه خبری خبر فوری در خوزستان

اهمیت اطلاع رسانی و انتشار اخبار امروزه بر کسی پوشیده نیست به طوری که می توان گفت هر فرد خود یک رسانه است و در انتقال اخبار تاثیر گذار است، در این میان رسانه ها نیز نقش بی بدیلی در شکل گیری، جهت‌دهی و مهندسی افکار عمومی دارند و در بحبوبه ای که دشمنان انقلاب اسلامی از تمام ابزارها برای به راه انداختن جنگ نرم علیه کشورمان بهره می برند، بی شک نقش رسانه هایی که در جهت آگاهی بخشی به مردم تلاش می کنند و به دنبال اطلاع رسانی واقعی هستند پراهمیت است.

در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی خبر فوری با این رویکرد، به انتشار اخبار معتبر و موثق از رسانه های رسمی و مجوزدار کشور، با ذکر منبع و همچنین تولید گزارشات اجتماعی، انجام مصاحبه های تخصصی- خبری و گزارش های تصویری می پردازد و تلاش دارد به ارتقای آگاهی های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ... مردم بپردازد.

در این میان مفتخریم که به اطلاع مخاطبین عزیز در استان خوزستان برسانیم از امروز ۲۱ تیرماه ۹۹ ؛ فعالیت پایگاه اطلاع رسانی خبر فوری در استان خوزستان آغاز میشود .

برای ملاحظه صفحه اصلی سایت «خبر فوری» می‌توانید با مراجعه به آدرس www.khabarfoori.com و همچنین با دامنه‌های ir مراجعه کنید.

همچنین صفحه ویژه استان خوزستان نیز به آدرس

https://www.khabarfoori.com/services/48/1/%D8

قابل مشاهده است .

تیم خبری پایگاه اطلاع‌رسانی خبر فوری در استان پهناور خوزستان تلاش می کند تا تمام اتفاقات و اخبار تخصصی استان ؛ شهرستان و روستاها را به شکل کاملا موثق در سریع ترین زمان به دست مخاطبین عزیز برساند.

همچنین قصد داریم تا با ایجاد ارتباط دوطرفه بین کانال ها و مخاطبین عزیز، صدای مردم را به گوش مسئولان استان برسانیم و پیگیر دغدغه های مردم شریف استان باشیم.

شما مخاطبین عزیز می‌توانید با عضویت در کانال خبری استان خوزستان از آخرین اخبار استان در لحظه با خبر شوید.

سایت و کانال های تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی خبر فوری در مجموع با بیش از چهارصد کانال و ده میلیون مخاطب بزرگترین کانال تلگرامی در حوزه خبر و اطلاع رسانی را در کشور به خود اختصاص داده است.

آدرس الکترونیکی: Khabarfori.khoozestan@gmail.com

کانال تلگرامی: https://t.me/akhbarefori

https://t.me/khabarfori_khozestan

آدرس اینستاگرام: Akhbare.fori@

شماره های تلفن: ۰۹۳۶۰۲۶۹۶۶۰


مطمئن باشید در خبر فوری در سریع ترین زمان در پرمخاطب ترین و تاثیرگذارترین رسانه دیده خواهید شد.

با تقدیم احترام
شکوفه پایدار
نمایندگی انحصاری پایگاه خبری خبر فوری در استان خوزستان

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها