کدام نمایندگان مبتلا به کرونا هستند؟

سه نماینده مجلس یازدهم تا امروز بر اثر ویروس کرونا جانشان را از دست داده‌اند .

کدام نمایندگان مبتلا به کرونا هستند؟

پنج ماه است که کشور پنجه در پنجه معضلی به نام ویروس کرونا انداخته‌است؛ ویروسی که تا امروز جان بسیاری از مردم این کشور را به کام مرگ کشانده است و مسوول و غیرمسوول هم نمی‌شناسد. مجلس یازدهم یکی از نهادهایی است که تا امروز بیشترین آسیب را از این بیماری دیده است و تا امروز جان سه نماینده فعلی مجلس را گرفته است.

یک نماینده مجلس به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

۱۰ اسفند ماه بود که خبر درگذشت یک نماینده مجلس یازدهم بر اثر ابتلا به کرونا منتشر شد؛ «محمدعلی رمضانی دستک» منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم بود که به علت ابتلا به کرونا فوت کرد. مرحوم رمضانی که از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بود در انتخابات ۲ اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافته بود .

«فاطمه رهبر» نماینده مردم تهران در مجالس هفتم و هشتم و نهم و منتخب تهران در مجلس یازدهم نیز ۱۷ اسفند ماه ۹۸ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

اما فوت این دو نماینده پایان بخش داستان غم‌انگیز مرگ در خانه ملت نبود و با شروع موج دوم شیوع کرونا خبر نمایندگان مبتلا به این ویروس افزایش پیدا کرد. «عیسی جعفری» نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ سومین نماینده‌ای است که امروز خبر درگذشتش بر اثر ابتلا به کرونا غم را روانه خانه ملت کرد.

کدام نماینده ها کرونا گرفته‌اند؟
طبق اعلام رسمی برخی نمایندگان اکنون با بیماری کرونا دست به گریبان هستند که در میان آنها اسامی چون محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان، وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه، منصور آرامی نماینده بندرعباس، محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان، سید محمد موحد نماینده کهگیلویه،حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان و حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر دیده می شود.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جادری
    0

    ایکاش اینها فقط دچار کرونا شوند تا ۲۳۱میلیون که چند روز پیش به حسابشان واریز شد حق ملت مظلوم را خرج کرونا کنندهرچندازاینها دربهترین بیمارستانها رایگان پذیرایی می گردد

  • ناشناس
    0

    چه خبر خوبی!

  • ناشناس
    0

    اونایی که محدودیت و بخاطر مسائل اقتصادی زود برداشتن و وضعیت و عادی جلوه دادن و اونایی هم که لی توجهی کردن هم در پیشگاه ملت خجالت زده وهم در پیشگاه خداوند جوابی نحواهند داشت وتا عمر دارن وجدان سان مواخذه شان خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها