روند صعودی کرونا در قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه به کمک مردم استان نیاز داریم تا بحران کرونا را کنترل کنیم، گفت: متاسفانه روند رو به افزایش تعداد بیماران کرونا در قم مثبت است و این موضوع جای نگرانی است.

روند صعودی کرونا در قم

محمدرضا قدیر عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه روند رو به افزایش تعداد بیماران کرونا در قم مثبت است و این موضوع جای نگرانی است.

وی با بیان اینکه به کمک مردم استان نیاز داریم تا بحران کرونا را کنترل کنیم، افزود: درحال حاضر 215 بیمار مبتلا به کرونا در قم بستری هستند که از مردم تقاضا داریم موارد بهداشتی را رعایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: روز گذشته در ستاد استانی بحران کرونا مصوبه خوبی داشتیم و قرار شد همه تجمع ها شامل جشن عروسی، مراسم ختم و تشییع جنازه لغو شود و هر گونه تجمعی که امکان انتشار ویروس کرونا را دارد نیز برگزار نشود.

قدیر با بیان اینکه مردم حتما از ماسک استفاده کنند، عنوان کرد: در ادارات و سازمان و نهادهای استان استفاده از ماسک اجباری شده است، می توان از ماسک خانگی استفاده کرد و در مکان های غیردرمانی نیز اجباری وجود ندارد که از ماسک های طبی استفاده شود.

وی گفت: 110 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان کامکار بستری هستند، در بیمارستان فرقانی 40 بیمار کرونایی بستری هستند و همه بیمارستان های استان نیز پذیرش بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا را انجام می دهند.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها