حقوق بازنشستگان کشوری تا عصر یکشنبه واریز می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از واریز حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹ خبر داد.

حقوق بازنشستگان کشوری تا عصر یکشنبه واریز می‌شود

فتح اله شعبانی، با قدردانی از همکاری و مساعدت سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و خزانه داری کل کشور برای تأمین اعتبار پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر یکشنبه به حساب شأن واریز می‌شود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • نادری
    0

    من باز نشسته کشوری سی سال باجنگ وکم بودها کاری پیش رفتم بیست سال تحصیل کردم حقوقم ودر یافتی چهار میلیون صد است اگه دیپلم بودم در این حدود بود من چکار کنم تحصیل وزحمتم هیچ من دانشگاه دولتی در دانشگاه دولتی بود همسان سازی بایستی تحصیلات را دنظر بگیرید

  • حسینی
    0

    حق اولاد وعایلمندی بنا شد از تیرماه پنجاه درصد اضافه شود حق پرداخت شد ولی خبری نشد لطفاً جواد دهید چرا

  • احب وطنی
    0

    حقوق در مقابل گرانی ،جوابگو نیست.ما که به اصلاح بازنشسته هستیم بیشتر به پول نیاز داریم.چون دلایل را می دانید،کافی می دانم!

  • ناشناس
    0

    از آسیبهای بی نظمی در پرداخت حقوق جلو گیری کنیم --- بی نظمی در زمان پرداخت حقوق مشکلات ناگوار فراونی را در روابط اجتماعی و تعهدات حقوقی و قانونی میلیونها حقوق بگیری که بجز حقوق در آمد دیگری ندارند ایجاد می کند و احیانا بر روان و جان و بر حیثیت اجتماعی این انسانهای بی گناه پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت. مسئولیت شناسی اقتضا می کند از روال شدن پدیده بی نظمی در پرداخت حقوق با حکم قانون جلوگیری شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها