اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل

رئیس مجمع نمایندگان استان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خبر داد و افزود: راه اندازی تراموا یا قطار داخل شهری در اردبیل از مهمترین پروژه‌های عمران شهری خواهد بود.

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای عمران شهری اردبیل

حجت الاسلام سید کاظم موسوی، ۳۱ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور مسئولین استانی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، مقرر گردید برخی از پروژههای قابل توجه که نقش اساسی در توسعه زیر ساختها در استان به ویژه مرکز آن دارند توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء (ص) تامین اعتبار شود.

وی، با بیان اینکه راه اندازی قطار داخل شهری سبک یا همان تراموا از مهمترین این پروژهها است، افزود: احداث چهار پل غیرهمسطح که قطعا در تسریع و روانسازی ترافیک شهری در اردبیل نقش حیاتی خواهد داشت نیز از دیگر پروژههایی است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تامین اعتبار خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در ادامه سخنان همچنین از احداث بیمارستان هزار تختخوابی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز خبر داد و افزود: اقدامات و تدایبر لازم برای احداث این پروژه انجام شده و هزینه آن نیز توسط این قرارگاه تامین خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از سفر سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای کلنگ زنی پروژههای اشاره شده به اردبیل خبر داد و گفت: در کنار پروژههای یاد شده که برای رشد و ارتقا عمران شهری در محلات ۱۳ گانه اردبیل نیز حیاتی است به طوری که تدابیر خاصی برای این مناطق نیز انجام شده که در اسرع وقت برای مردم منطقه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها