كاربران فضای مجازی نسبت به تبلیغ برگزاری كنسرت آنلاین سالار عقیلی واكنش نشان دادند

حاشیه‌های یک کنسرت

جمعه سوم مرداد ساعت 20 و 30 دقیقه قرار است سالار عقیلی یك كنسرت آنلاین برگزار كند. رویدادی كه در فضای مجازی واكنش‌های بسیاری در پی داشته است.

حاشیه‌های یک کنسرت

رویدادی كه در فضای مجازی واكنش‌های بسیاری در پی داشته است. البته كاربران چندان حرفی با هنرمند ندارند و شركت ایرانسل را به‌عنوان برگزاركننده این رویداد نشانه گرفته‌اند. اگر به خاطر داشته باشید یكی دو ماه پیش هم همین شركت اعلام كرد كنسرتی را برای همایون شجریان، خواننده پرطرفدار موسیقی ایرانی برگزار می‌كند.

همین اطلاع‌رسانی هم خیلی‌ها را سمت خود كشاند و خلاصه دست به جیب شدند برای خریدن بلیت و تجربه حضور آنلاین در كنسرت همایون. شب مورد نظر كه فرارسید اما سامانه‌های برگزاری این كنسرت آنلاین قطع شدند و مخاطبان نتوانستند از كنسرت مورد نظرشان استفاده كنند. حالا هم كه قرار است كنسرت سالار عقیلی با همان شیوه قبلی برگزار شود، مخاطبان كه ظاهرا دل بسیار پری از اتفاق قبلی دارند، دارند خط و نشان می‌كشند كه جناب ایرانسل كوتاه‌بیا، چرا می‌خواهی باز هم همان بلای قبلی را سرمان بیاوری. البته كلی هم انتقادات تند و تیزتر با بیان خاص خودشان دارند كه می‌گذریم، اما باید بگوییم بالاخره مخاطبان هم حق دارند. آنها پولی پرداخت كرده و یك شب خاص را منتظر اجرای برنامه‌ای مانده‌اند كه هرگز اجرا نشده‌است.
هرچند می‌شود صبر كرد و دید شاید این‌بار كنسرت آنلاین بدون هیچ مشكلی در اختیار علاقه‌مندانش قرار بگیرد و آنها كه اجراهای سالار عقیلی را دوست دارند، در این روزهای خانه‌مانی و كرونایی بتوانند ساعت خوشی را سپری كنند. چون ظاهرا چاره‌ای نیست و شرایط ادامه‌دار است. باید كم‌كم تن بدهیم به شركت در رویدادهای آنلاین و علاقه‌مندی‌هایمان را هم بیشتر از قبل با همین شیوه دنبال كنیم. سینما آنلاین، كنسرت آنلاین، تئاتر آنلاین و خلاصه هر رویداد دیگری احتمالا خیلی زود با همین پسوند آنلاین برگزار خواهد شد. اتفاقی كه در دنیا هم شروع شده و گریزی از آن نیست. اگر تجربه برگزاری كنسرت سالار خوب پیش برود و اتفاقات تلخ دفعه قبل تكرار نشود، احتمال زیاد كنسرت آنلاین هم می‌تواند خیلی زود به یكی از سرگرمی‌های مردم در روزهایی كه مجبورند بیشتر در خانه باشند،
بدل شود./ منبع: جام جم

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها