خبری خوش برای اردبیلی‌ها / ریل گذاری راه‌آهن اردبیل از سمت میانه آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا دو ماه آینده عملیات اجرایی پروژه ریل گذاری راه آهن اردبیل از سمت میانه با جدیت آغاز می‌شود.

خبری خوش برای اردبیلی‌ها / ریل گذاری راه‌آهن اردبیل از سمت میانه آغاز می‌شود

خیرالله خادمی ظهر امروز در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار داشت: پروژه بزرگ راه آهن اردبیل-میانه با توجه به شرایط موجود در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین و اساسی ترین پروژه های زیرسازی کشور است که با اهتمام ویژه و با جدیت کامل در دست اجرا قرار دارد.

وی از برنامه‌ریزی برای تداوم عملیات ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا دو ماه آینده عملیات اجرایی پروژه ریل‌گذاری راه آهن اردبیل از سمت میانه با جدیت آغاز می‌شود.

خادمی در روند اجرای عملیات احداث راه آهن اردبیل را ضروری دانست و تصریح کرد: در حال حاضر زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در تلاشیم با تسریع در روند اجرای آن طرح احداث ابنیه‌های بزرگ که در مسیر قرار دارد را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با تاکید بر تامین اعتبارات لازم پروژه راه آهن اردبیل بیان کرد: در جریان دو و نیم سال گذشته که پروژه راه آهن اردبیل مورد پیگیری قرار گرفته است حدود 1 هزار میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیز به همین اندازه اعتبار تا پایان امسال اعتبار نیازمند است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ایستگاه‌های این راه آهن اظهار کرد: پیرو زمانبندی های انجام شده در جریان سفر وزیر راه به اردبیل تا پایان امسال 100 کیلومتر از پروژه راه آهن اردبیل ریل گذاری شده و همچنین سه مورد از ایستگاه های این پروژه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها