فرماندار دشت آزادگان:

لوله‌های انتقال آب در برخی مناطق دشت آزادگان فرسوده است

فرماندار دشت آزادگان گفت: باتوجه به فرسودگی لوله انتقال آب شرب در برخی مناطق دشت آزادگان، تامین اعتبار برای رفع این مشکل الزامی است.

لوله‌های انتقال آب در برخی مناطق دشت آزادگان فرسوده است

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: لوله‌های انتقال آب شرب در این شهرستان فرسوده هستند و در صورتی که اعتبار مورد نیاز برای تعویض آن‌ها تامین شود، می‌توان این مشکل را رفع کرد.

او افزود: با تدابیر اتخاذ شده و همکاری و همراهی مردم در مصرف بهینه آب، تاکنون مشکل خاصی در تامین آب شرب نداریم، اما در بعضی مناطق و همچنین در روستا‌های بالا دست مشکل افت فشار آب وجود دارد که رفع این مشکل نیز در گروی تامین اعتبار است.

فاضل عبیات معاونت عمرانی استانداری خوزستان که به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی به شهرستان دشت آزادگان سفر کرده است، گفت: با حضور مسئولان محلی از تاسیسات طرح جامع شهید چمران سوسنگرد و مراحل تامین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکان شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه و همچنین محل دفع فاضلاب بازدید بعمل آمد.

او تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تامین آب شرب مورد نیاز مردم این شهرستان‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: کمبود‌ها و مشکلات موجود در این تاسیسات در جلسه استانی با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و مدیران سازمان آب و برق استان مطرح و برای مرتفع نمودن آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

بازدید دکتر عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از تاسیسات آبرسانی و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان امروز پنج شنبه ۲ مرداد به همراه سیلاوی فرماندار دشت آزادگان از تاسیسات آبرسانی و فاضلاب اداره آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان بازید کرد.

براساس این گزارش؛ در این بازدید‌ها حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان، حبیب عفری فرماندار هویزه، سعید عوده زاده معاون عمرانی فرماندار و حمادی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان حضور داشتند و گزارش کاملی از وضعیت تصفیه خانه و کمبود‌ها و مشکلات موجود ارائه گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها