۱۵۰۰ دام قربانی برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ذبح می شود

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: درعید قربان هزار و ۵۰۰ دام قربانی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ذبح و در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع می شود.

۱۵۰۰ دام قربانی برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی ذبح می شود

احمد رفیعی با اشاره به پیش رو بودن عید قربان بیان کرد: عید قربان سال گذشته بالغ بر ۲۵ هزار خانواده نیازمند از گوشت متبرک قربانی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته هزار و ۲۴۸ راس دام به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به نیابت از مردم برای فقرا و نیازمندان ذبح شده است.

رفیعی با اشاره به برنامه های سال جاری در عید قربان بیان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از هزار و ۵۰۰ دام قربانی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ذبح و در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای گسترش سنت حسنه کمک به فقرا، طرح قربانی نیابتی و مشارکتی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح مقرر شده مسجد هر محله یک قربانی انجام دهد تا شهروندان بتوانند به میزان توان شان کمک کنند، گفت: همچنین هر دستگاه اجرایی در صورت تمایل یک قربانی انجام می دهد.

رفیعی با بیان اینکه در دفاتر ۲۱ گانه کمیته امداد و بیش از ۷۰ مرکز نیکوکاری در استان آماده پذیرش نذورات مردمی است، افزود: همچنین علاقه مندان می توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ نزد بانک ملی واریز کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها