توقف طرح ۱۳ میلیاردی به‌دلیل اشتباه تایپی در شهر بیرم

رئیس شورای اسلامی شهر بیرم مدعی شد که وقوع یک اشتباه تایپی در نامه‌ای اداری، منجر به توقف یک طرح ۱۳ میلیاردی در زمینه آبخیزداری، شده است.

توقف طرح ۱۳ میلیاردی به‌دلیل اشتباه تایپی در شهر بیرم

یحیی صفرنژاد گفت: طرح مطالعاتی پروژه آبخیزداری بیرم را که طی سال‌های گذشته و در ٦جلد آماده شده بود، سال ۹۸ به منابع طبیعی و آبخیزداری فارس تقدیم کردیم اما وقتی با گذشت ۴ ماه از سال ۹۹ خبری از نتیجه نشد، موضوع را پیگیری کردیم و با یک موضوع تعجب برانگیز مواجه شدیم.

وی گفت: در سفری که به همراه اعضای شورا و بخشدار و شهردار بیرم به شیراز داشتیم موضوع را پیگیری کردیم و متوجه شدیم یک اشتباه تایپی در نامه استانداری خطاب به منابع طبیعی و آبخیرداری فارس، منجر به دیده نشدن اعتبار لازم در ردیف اعتباری امسال شده است.

صفرنژاد با بیان اینکه در این اشتباه تایپی، "بیرم"، "دیرم" درج شده بود، گفت: جالب اینکه در پاسخ این نامه عنوان شده که چنین شهری در فارس نداریم و به همین دلیل ردیف اعتباری پیش بینی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرم با بیان اینکه مسئولان قول دادند که مهرماه امسال و از محل اعتبارات مازاد صندوق توسعه ملی، طرح آبخیزداری یاد شده اجرایی شود، ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح یاد شده، بخشی از مشکلات آب بخش بیرم مرتفع شود.

بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان استان فارس است که در فاصله ۱۵۰ کیلومتری لار و ۳۶۰ کیلومتری شیراز قرار داشته و حدود ۱۶ هزار نفر جمعیت دارد.

یکی از مشکلات عمده این بخش، کمبود شدید آب شرب بوده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها