نمایشگاه‌دار قلابی سارق خودرو‌های لوکس بود

صاحبان خودرو‌های لوکس وقتی برای گرفتن سوئیچ خودروی شاسی بلند از پشت فرمان ماشین خود خارج می‌شدند و قدم به داخل نمایشگاه می‌گذاشتند، نمی‌دانستند که در دام سارقی حرفه‌ای گرفتار شده‌اند.

نمایشگاه‌دار قلابی سارق خودرو‌های لوکس بود

سرهنگ محمد احمدی، رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت‌های سریالی خودرو‌های لوکس به مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو گزارش شد. تحقیقات پلیس بعد از بررسی شکایت‌های مطرح شده نشان داد همه سرقت‌ها به یک شیوه و از سوی مردی جوان رقم خورده است.

یکی از شاکیان که مردی ۳۵ ساله بود، توضیح داد: مدتی قبل در پارک با پسری به نام کامران آشنا شدم که ظاهری آراسته داشت. وضع ظاهری‌اش نشان می‌داد که وضع مالی خوبی دارد. به هر حال ارتباط دوستی ما ادامه پیدا کرد و او چند بار من را به رستوران‌های معروف دعوت کرد.

در یکی از قرار‌ها با یک خودروی شاسی بلند سر قرار آمد و گفت که صاحب یک نمایشگاه خودروی معروف است و به من پیشنهاد داد که به عنوان راننده شخصی‌اش استخدام شوم.

شاکی در توضیح سرقت هم گفت: امروز کامران تماس گرفت و از من خواست با هم به نمایشگاهش برویم که قبول کردم. من با خودروی شخصی‌ام که یک خودروی لوکس است به دنبالش رفتم و او را سوار کردم و به طرف نمایشگاه که گفت در خیابان نامجو است حرکت کردیم.

وقتی مقابل نمایشگاه رسیدیم از من خواست به داخل نمایشگاه بروم و سوئیچ خودروی پرادوی شاسی بلند را از کارمندش بگیرم. در حالی که کامران داخل ماشین من نشسته بود وارد نمایشگاه شدم و از یکی از کارکنانش خواستم که سوئیچ پرادو را به من بدهد.

او از حرفم تعجب کرد و گفت که کامران را نمی‌شناسد و صاحب نمایشگاه هم فرد دیگری است. وقتی به سمت خودروام رفتم دیدم که کامران خودرو را سرقت کرده و گوشی تلفن همراهش هم خاموش است.

در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس با بررسی شکایت‌های مطرح شده موفق شدند مخفیگاه کامران را شناسایی و پس از ۷۲ ساعت متهم را در مخفیگاهش بازداشت و مقداری از لوازم سرقتی هم از محل کشف کنند.

همچنین مشخص شد کامران از مجرمان سابقه‌دار و به تازگی از زندان آزاد شده است. وی وقتی مورد بازجویی قرار گرفت به ۱۰ سرقت مشابه اعتراف کرد. او گفت: سوژه‌هایم را از بین مالکان خودرو‌های گران‌قیمت انتخاب می‌کردم و با چرب‌زبانی آن‌ها را فریب داده و خودروی‌شان را سرقت می‌کردم.

سرهنگ احمدی، رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو گفت: با کامل شدن تحقیقات در این باره متهم به همراه پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد.

منبع: روزنامه جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها