دستگیری مرد زنانه پوش با ۲۰۰ فقره سرقت

مردی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت از دست‌کم ۲۰۰ دستگاه خودرو کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری مرد زنانه پوش با ۲۰۰ فقره سرقت

از مدتی قبل و در پی اعلام سرقت های متعدد لوازم خودرو در محله مهر آباد جنوبی، تیمی از مأموران کلانتری مهرآباد رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در نخستین گام اقدام به انجام تحقیقات میدانی در محدوده های وقوع سرقت کردند.

نتایج تحقیقات پلیسی انجام شده حاکی از آن بود که چهار سرنشین یک دستگاه خودروی سواری شامل سه مرد و یک زن به محل های سرقت مراجعه کرده و ابتدا سارق زن از خودرو پیاده و با نشان دادن خودرویی، سایر همدستان وی لوازم داخل آن را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری شده اند. در همین راستا نیز تعداد گشتی های پلیس در این محدوده افزایش یافت.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش مأموران خودرو سارقان را شناسایی کرده و آن را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند. در جریان آن مشاهده کردند که سه مرد و یک زن داخل خودرو بوده و زنی که چادر به سر داشت و تمام صورت خود را پوشانده بود، پس از پیاده شدن از خودرو شروع به پرسه زنی در میان خودروها کرد و در نهایت یک خودرو را به همدستانش نشان داد.

مأموران به محض رؤیت این موضوع، برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند و به همین دلیل تعقیب و گریز میان سارق زن و مأموران آغاز شد. سه مرد دیگر نیز سوار بر خودروی پراید از محل متواری شدند. تعقیب و گریز مأموران با سارق زن ادامه داشت و او با قدرت بدنی بالایی به فرار ادامه می داد تا اینکه سرانجام از سوی مأموران دستگیر و آنجا بود که مشخص شد، او زن نیست و تنها لباس زنانه به تن کرده است.

متهم زنانه پوش به کلانتری منتقل شد و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفت. او که ۳۲ سال سن داشت در اعترافاتش به مأموران گفت: با پوشش زنانه سعی در اغفال شهروندان و مأموران پلیس داشتم. او همچنین به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو طی دوماه گذشته اعتراف کرد و گفت که این سرقت ها را با همدستی سه فرد متواری انجام داده است.

به گفته سارق دستگیر شده، او در جریان سرقت ها وظیفه داشته با پوشش زنانه خودروهای دارای ایمنی کمتر یا با شیشه و در باز را شناسایی کند و با نشان کردن خودرو، همدستانش برای سرقت اجناس داخل آن وارد عمل شوند.

با تأیید این خبر اعلام کرد که این سارقان دست‌کم شبی ۱۰ الی ۱۵ فقره سرقت مرتکب شده اند.

همچنین برای سارق زن نما پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات برای دستگیری سه متهم فراری نیز ادامه دارد.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها