قبل و بعد از نمایشگاه چه اقداماتی باید برای غرفه‌سازی انجام دهید؟

هر کسی که قصد شرکت در یک نمایشگاه را داشته باشد و بخواهد برای معرفی برند خود در نمایشگاه غرفه سازی انجام دهد باید آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشد.

قبل و بعد از نمایشگاه چه اقداماتی باید برای غرفه‌سازی انجام دهید؟

یکی از نکاتی که بعد از غرفه سازی و طراحی آن بایستی شرکت هایی که قرار است در نمایشگاه ها شرکت کنند به آن توجه کنند این است که افرادی که قرار است در غرفه نمایشگاهی کار کنند همگی لباس های فرم یکدست داشته باشند. این افراد بهتر است از کفش های راحتی استفاده کنند زیرا زمان زیادی را باید در غرفه ها بمانند با این کار کمتر خسته می شوند. اگر می خواهید از فرصت شرکت در نمایشگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید در انتخاب طرح لباس، رنگ آن و لوگوی متصل شده بر روی آن و تمام جزئیات دقت کنید.

علاوه بر لباس کار بایستی پاکت های قابل توجه ای را طراحی کنید که لوگوی شرکت بر روی آن باشد تا در صورت خرید این پاکت های تبلیغاتی ماندگار را به همراه خود ببرند. این مسئله برای معرفی به بازدیدکنندگان بسیار موثر است. بنابراین بعد از غرفه سازی و طراحی آن بایستی به این نکات نیز توجه شود.

نکاتی در زمان برگزاری نمایشگاه

معمولاً در قسمت ورودی نمایشگاه یک راهنمای مناسب در اختیار افراد قرار می گیرد. مطمئن شوید که در مسیر ورود تا رسیدن به غرفه شما رقبای شما به چشم می آیند یا خیر و توجه بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند یا نمی کند. حتماً یک خودکار و دفتر مناسب و طراحی شده را برای یادداشت های مناسب در اختیار افرادی که قرار است در داخل غرفه کار کنند، قرار دهید.
بعد از طراحی و غرفه سازی حتماً به فکر طراحی کارت ویزیت و کاتولوگ و هر گونه نشان تبلیغاتی با گرافیک عالبی و مناسب باشید. توجه داشته باشید که از اینکه خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید هیچ ترسی نداشته باشید زیرا هرچقدر که در بین مردم شناخته تر شده باشید، موفق تر عمل خواهید کرد.

توجه داشته باشید که داشتن یک لپ تاپ که حاوی اطلاعاتی کامل تر از کاتولوگ ها می باشد، حتما لازم است، تا بتوان اگر لازم شد این اطلاعات را در اختیار افراد قرا داد.

توجه داشته باشید که اگر محصولات شما به گونه ای نیست که حمل و نقل آن آسان باشد، سفارش افراد را ثبت کنید و مسئولیت حمل و نقل را خودتان بر عهده بگیرید. آدرس آنها را دریافت کنید و زحمت حمل آن را به مشتری ندهید. این موضوع یکی از موارد مشتری مداری است که مشتری را به سمت شرکت جذب می کند. بعد از غرفه سازی و طراحی آن به این موارد دقت کنید و آنها را رعایت کنید.

در زمان نمایشگاه علاوه بر اینکه عرضه خدمات و ارتباط با مشتری مهم است اما مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن هم این است که افرادی که در غرفه کار می کنند نیز باید به اندازه کافی استراحت داشته باشند، این افراد باید وعده و میان وعده کاملی داشته باشند تا بتوانند به خوبی با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنند و همین طور بازدیدکندگان نیز از حضور در غرفه شما لذت ببرند. بنابراین این نیز نکته ای بود که بعد از غرفه سازی و طراحی آن باید به آن توجه کرد.

ایجاد شبکه اجتماعی گسترده

کاتالوگ، کارت ویزیت، دریافت اطلاعات مشتریان و مخاطبان و دارا بودن شبکه های مجازی برای درجریان قرار دادن مخاطبان از محصولات جدید، خدمات جدید، تخفیفات ویژه و … در ارائه خدمات بعد از نمایشگاه بسیار مؤثر است. بنابراین شما فقط نباید به قبل و حین نمایشگاه و غرفه سازی و طراحی آن فکر کنید، بایستی به بعد از نمایشگاه نیز فکر کنید و با انجام این کار ها خدمات خود را بعد از نمایشگاه نیز می توانید در اختیار مخاطبان‌تان قرار دهید و ارتباط خود را با آنها قطع نکنید.

تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی استاندارد چه تأثیری در جذب مخاطب دارد؟

ارزش دکوراسیون نمایشگاهی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب در جذب کردن بازدید کنندگان بسیار زیاد است. سالانه در شهرهای مختلف نمایشگاه هایی برگزار می شود که بازدیدکنندگان زیادی دارند و علت آن وجود یک دکوراسیون و اجاره تجهیزات نمایشگاهی شیک و مدرن در غرفه های آن است که باعث ایجاد حس مثبت در کسانی می شود که از این نمایشگاه دیدن می کنند.

قبل و بعد از نمایشگاه چه اقداماتی باید برای غرفه‌سازی انجام دهید؟

ویژگی‌های دکوراسیون و تجهیزات نمایشگاهی مناسب

اولین و مهم ترین خصوصیت دکوراسیون غرفه ی نمایشگاهی شما امنیت بالای آن است. در ساخت غرفه نمایشگاهی هیچوقت نباید آنقدر به زیبایی اهمیت دهید که از امنیت غرفه غافل شوید.

زمانی که زیبایی غرفه شما بالا می رود و برای دکوراسیون وسایل مدرنی را از اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهیه می کنید تعداد بازدیدکنندگان بالا می رود و ممکن است نتوانید کنترل و دید کاملی را داشته باشید به همین علت امنیت غرفه باید بالا باشد.

ویژگی بعدی در یک دکوراسیون زیبا نورپردازی است. یک نورپردازی استاندارد به بازدیدکنندگان اجازه می دهد که به همه بخش های غرفه دید مناسبی داشته باشند.

ویژگی بعدی که اهمیت زیادی در غرفه سازی دارد ویترین بندی می باشد که در ادامه به طور کامل درباره آن صحبت می کنیم.

ویترین‌های داخلی در دکوراسیون نمایشگاهی

یکی از مواردی که در غرفه سای و اجاره تجهیزات نمایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار است ویترین های داخلی می باشد که با ویترین مغازه ها فرق دارد جوری که هر قسمت باید به صورت جداگانه نصب شود که بتوان آن ها را انتقال داد. یکی از موارد مهم در دکوراسیون این است که اندازه ها و ابعاد آن باید طبق استاندارد ها طراحی شود و بخش زیادی از غرفه را اشغال نکند تا بازدیدکنندگان راحت تر بتوانند با داخل غرفه تعامل داشته باشند.

ویترین بندی های داخل دکوراسیون باید نورگیر باشند تا محصولات و تجهیزاتی که از اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهیه شده اند قابل مشاهده باشند، اما از آشنایی با اصطلاحات غرفه سازی در نمایشگاه چه میدانیم؟

ویترین های بیرونی در دکوراسیون نمایشگاهی

اگر غرفه ای که برای شرکت در نمایشگاه انتخاب کرده اید قسمت بیرونی مناسبی دارد می توانید از ویترین های بیرونی استفاده کنید تا دکوراسیون بیرونی غرفه شما شیک باشد. هنگام ساخت ویترین و اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید توجه داشته باشید که ابعاد آن با اندازه قسمت های غرفه شما تناسب داشته باشد و از زیبایی و امنیت بالایی برخوردار باشد.

قبل و بعد از نمایشگاه چه اقداماتی باید برای غرفه‌سازی انجام دهید؟

فضای داخلی دکوراسیون نمایشگاهی

یکی از اولین کارهایی که باید باری داشتن یک دکوراسیون خوب انجام داد در نظر گرفتن قسمتی از محیط غرفه برای نمایش محصولات است و مورد بعدی تعیین محلی برای مذاکره با مشتریان و اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب در رابطه با این موضوع می باشد. یکی از بخش های غرفه باید به اطلاع رسانی اختصاص داده شود که باید در عین سادگی، زیبا طراحی شود و برای نمایش تصویری محصولات نیز تجهیزات خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر به غرفه هایی با فضای کلاسیک و زیبا علاقه دارید می توانید بخشی را برای مبلمان اداری در نظر بگیرید و آن را از اجاره تجهیزات نمایشگاهی تهیه کنید و اما طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بخش های مهم در غرفه سازی های حرفه ای بخشی است که مربوط به پذیرایی و خدمات رسانی به بازدیدکنندگان می باشد.

اگر قرار است بخشی را برای نگه داشتن لوازم اضافی داشته باشید اطمینان حاصل کنید که این بخش از امنیت بالایی برخوردار باشد. یکی از جدیدترین بخش هایی که امروزه در دکوراسیون داخلی غرفه ها در نظر می گیرند مربوط به آموزش است که در این بخش شخصی به ارائه توضیحات درباره محصول یا خدمات می پردازد.
این بخش معمولا در همان ابتدای غرفه قرار می گیرد که وظیفه ی اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان و شرکت های مختلف را دارد. در اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای این قسمت باید دقت و ظرافت به خرج داد تا دسترسی بازدیدکنندگان به بروشورها آسان باشد و هرج و مرج داخل غرفه ایجاد نشود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها