۹۸ درصد مشترکان کردستانی در طرح حذف قبوض گاز شرکت کردند

مدیرعامل شرکت گاز کردستان به آغاز طرح حذف قبوض کاغذی گاز در استان از ابتدای مهرماه پارسال اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹۸ درصد مشترکان در این طرح شرکت کرده و ۲ درصد نیز هنوز اقدام به ثبت اشتراک خود در سامانه، نکرده‌اند.

۹۸ درصد مشترکان کردستانی در طرح حذف قبوض گاز شرکت کردند

احمد فعله‌گری روز یکشنبه اظهار داشت: مشترکانی که تاکنون اقدام به شرکت در این طرح نکرده‌اند باید در اسرع وقت شماره اشتراک درج شده بر روی قبض کاغذی را به شماره ۱۰۰۰۸۱۹۴ پیامک کنند.

وی به تلاش برای ثبت اطلاعات ۲ درصد باقی مانده مشترکان در سامانه اشاره کرد و افزود: ثبت شماره تلفن همراه مشترکان به صورت حضوری توسط نیروهای کنتورخوان در شهرها و گازبان‌ها در روستاهای مختلف صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: با مراجعه به آدرس www.nigc-kd.ir امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق سایت شرکت گاز استان برای مشترکان فراهم است.

فعله‌گری اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز را بهره‌مندی از فناوری‌های نو، حفظ محیط زیست و صرفه‌جویی در هزینه‌ها دانست و گفت: به طور قطع اجرای این طرح موجب صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف کاغذ و جلوگیری از قطع هزاران اصله درخت می‌شود.

وی یادآور شد: برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، امکان استفاده مشترکان از خدمات غیرحضوری این شرکت فراهم شده تا از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تاکید کرد: مشترکان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه جامع خدمات الکترونیکی به آدرس اینترنتی pishkhan.nigc-kd.ir، تلفن گویای ۲۴ ساعته شماره ۳۳۷۷۷۱۲۳ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ برای دریافت و پرداخت قبض و اعلام رقم کنتور خود اقدام کنند.

فعله‌گری با بیان اینکه سامانه جامع ارتباط با مشتریان با آدرس اینترنتی crm.nigc-kd.ir برای هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد پیش‌بینی شده است، افزود: امداد و تعمیرات گاز در تمام شهرستان‌ها از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکان است.

در حال حاضر ۵۴۰ هزار و ۶۹۲ مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها