شهر شول‌آباد لرستان همچنان منتظر گاز

سرپرست شرکت گاز لرستان از روند شتابان گازرسانی به شهر شول‌آباد خبر داد.

شهر شول‌آباد لرستان همچنان منتظر گاز

کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهر شول‌آباد که ۱۱ مردادماه صورت گرفت، اظهار کرد: اتمام گازرسانی به شهر شول‌آباد و روستاهای اطراف از اولویت‌های مهم شرکت گاز لرستان است.

وی ضمن ارائه توصیه‌های فنی و عملیاتی در راستای افزایش ایمنی و کیفیت انجام کار با تأکید بر استفاده از تمام توان و پتانسیل لازم جهت اتمام پروژه و تزریق گاز تا انتهای سال جاری، تصریح کرد: دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار باید با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت پروژه و افزایش گروه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای برای افزایش سرعت عملیات اجرای خطوط در بخش خط تغذیه گاز محور شول‌آباد داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: این پروژه شامل ۴۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۰۰ کیلومتر خط توزیع و سه ایستگاه تقلیل فشار بوده که تاکنون هشت کیلومتر خط تغذیه، ۳۲ کیلومتر مسیرسازی خط تغذیه و ۶۵ کیلومتر خط توزیع انجام شده و با بهره‌برداری از این پروژه که بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه خواهد داشت، ۵۰۰۰ خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار و شهر شول‌آباد به‌عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازدار خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: علی‌رغم صعب‌العبور و کوهستانی بودن مسیر اجرا و مشکلات خاص اجرای پروژه با همفکری و پتانسیل فنی بالای همکاران قطعاً پروژه با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها